green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل کیبورد GK403
#1
با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.
پاسخ
#2
(08-12-2021, 06:25 PM)Javad901 نوشته است: با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.

سلام. اگر تهران تشریف دارید بین ساعات 9:30 الی 16:00 همراه با جعبه کیبورد به گارانتی گرین مراجعه کنید.

اگر شهرستان تشریف دارید کیبورد رو همراه با جعبه به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید.
پاسخ
#3
(08-13-2021, 01:00 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(08-12-2021, 06:25 PM)Javad901 نوشته است: با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.

سلام. اگر تهران تشریف دارید بین ساعات 9:30 الی 16:00 همراه با جعبه کیبورد به گارانتی گرین مراجعه کنید.

اگر شهرستان تشریف دارید کیبورد رو همراه با جعبه به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید.
سلام روزتون بخیر 
کیبورد 2 هفته پیش به گارانتی تحویل داده شد.
من امروز با گارانتی گیرین تماس گرفتم.
گفتند که کیبورد قابل تعمیر نیست و نمونه کیبورد GK403 موجود ندارن و به جاش هزینه کیبورد رو پرداخت میکنن
ایشون تماس من رو به یک شخص دیگه وصل کردند ولی اون شخص گفتند که کیبورد در حال کنترل کیفیت هست و هنوز نتیجه معلوم نشده!
بنده از طریق بخش پیگیری سرویس سایت متوجه شدم که کنترل کیفیت انجام شده ونظر تعمیرکار در سایت این بود >(غیر قابل تعمیر مرجوع شد)
اگر امکان دارد بنده را درخصوص گارانتی راهنمایی بفرمایید.
با تشکر 
پاسخ
#4
شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
پاسخ
#5
(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031
پاسخ
#6
(08-30-2021, 05:03 PM)Javad901 نوشته است:
(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031
جناب کمالی سلام،
با بچه های گارانتی صحبت کردم.
با شما تماس می گیرند و پیگر کارتون هستند.
با تشکر
پاسخ
#7
(08-31-2021, 02:26 PM)Poorya نوشته است:
(08-30-2021, 05:03 PM)Javad901 نوشته است:
(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031
جناب کمالی سلام،
با بچه های گارانتی صحبت کردم.
با شما تماس می گیرند و پیگر کارتون هستند.
با تشکر
سلام
وقت بخیر 
الان دو هفته از زمان کارشناسی قیمت کیبورد میگذره ولی پولی به حساب بنده واریز نشده 
لطفا پیگیری بفرمایید
با تشکر
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان