انجمن های گفتگو گرین
مشکل کیبورد GK403 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های گفتگو گرین (https://forum.green.ir)
+-- انجمن: بخش محصولات گرین - GREEN (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: کیبورد، ماوس و سایر لوازم جانبی (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=13)
+---- انجمن: کیبورد (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=14)
+---- موضوع: مشکل کیبورد GK403 (/showthread.php?tid=312)



مشکل کیبورد GK403 - Javad901 - 08-12-2021

با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.


RE: مشکل کیبورد GK403 - Mahdi_Moosavi - 08-13-2021

(08-12-2021, 06:25 PM)Javad901 نوشته است: با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.

سلام. اگر تهران تشریف دارید بین ساعات 9:30 الی 16:00 همراه با جعبه کیبورد به گارانتی گرین مراجعه کنید.

اگر شهرستان تشریف دارید کیبورد رو همراه با جعبه به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید.


RE: مشکل کیبورد GK403 - Javad901 - 08-29-2021

(08-13-2021, 01:00 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(08-12-2021, 06:25 PM)Javad901 نوشته است: با سلام خدمت اعضای محترم گرین
من امروز که کامپیوترم رو روشن کردم در صفحه بوت ویندوز عبارت no detect keyboard  نوشته شد در ضمن هیچ کدام از چراغ های کیبورد نیز روشن نشد
پس از بالا امدن ویندوز نیز کیبورد کار نمیکرد 
من کیبورد رو با درگاه های مختلف usb کامپیوتر تست کردم اما بازم کار نکرد. 
همچنین با سیستمی دیگر تست شد ولی بازم کار نکرد.
لطفا برای استفاده از گارانتی راهنمایی فرمایید.

سلام. اگر تهران تشریف دارید بین ساعات 9:30 الی 16:00 همراه با جعبه کیبورد به گارانتی گرین مراجعه کنید.

اگر شهرستان تشریف دارید کیبورد رو همراه با جعبه به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید.
سلام روزتون بخیر 
کیبورد 2 هفته پیش به گارانتی تحویل داده شد.
من امروز با گارانتی گیرین تماس گرفتم.
گفتند که کیبورد قابل تعمیر نیست و نمونه کیبورد GK403 موجود ندارن و به جاش هزینه کیبورد رو پرداخت میکنن
ایشون تماس من رو به یک شخص دیگه وصل کردند ولی اون شخص گفتند که کیبورد در حال کنترل کیفیت هست و هنوز نتیجه معلوم نشده!
بنده از طریق بخش پیگیری سرویس سایت متوجه شدم که کنترل کیفیت انجام شده ونظر تعمیرکار در سایت این بود >(غیر قابل تعمیر مرجوع شد)
اگر امکان دارد بنده را درخصوص گارانتی راهنمایی بفرمایید.
با تشکر 



RE: مشکل کیبورد GK403 - Mahdi_Moosavi - 08-30-2021

شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.


RE: مشکل کیبورد GK403 - Javad901 - 08-30-2021

(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031



RE: مشکل کیبورد GK403 - Poorya - 08-31-2021

(08-30-2021, 05:03 PM)Javad901 نوشته است:
(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031
جناب کمالی سلام،
با بچه های گارانتی صحبت کردم.
با شما تماس می گیرند و پیگر کارتون هستند.
با تشکر


RE: مشکل کیبورد GK403 - Javad901 - 09-23-2021

(08-31-2021, 02:26 PM)Poorya نوشته است:
(08-30-2021, 05:03 PM)Javad901 نوشته است:
(08-30-2021, 04:54 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: شماره پیگیری گارانتی رو بفرمایید تا امرتون رو پیگیری کنم.
سلام

شماره پیگیری:  44031
جناب کمالی سلام،
با بچه های گارانتی صحبت کردم.
با شما تماس می گیرند و پیگر کارتون هستند.
با تشکر
سلام
وقت بخیر 
الان دو هفته از زمان کارشناسی قیمت کیبورد میگذره ولی پولی به حساب بنده واریز نشده 
لطفا پیگیری بفرمایید
با تشکر