green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل نمایندگی گرین شیراز
#1
با سلام 
بنده 30 آذر ماه یک پاور  1050B OCDG را به همراه جعبه و شرح مشکلات مکتوب بر روی جعبه به نمایندگی خدمات پس از فروش گرین در شیراز تحویل دادم. امروز 9 دی ماه پس از حدود 10 روز با نمایندگی در تهران  تماس گرفتم  تا از وضعیت پاورم مطلع شوم که کارشناس شما پاسخ داد که گویا  هنوز پاور به تهران نرسیده است. بنده نیز با نمایندگی گرین در شیراز نیز تماس گرفتم و ایشون گفتند یه مشکل برای بار های ارسالی به تهران پیش آمده و این کالا ها به علتی قاچاق تشخیص داده شده و ضبط گردیده و به بنده گفتند که باید تا پایان ماه صبر کنم!!! با این مضمون که معلوم نیست مشکل پیش آمده برای بار ها بعد از این مدت رفع شود و یا حتی پاور بنده برای رفع مشکل به تهران ارسال گردد. 
این در حالی است که بنده به امید ارسال سریع تر و امن تر کالا توسط نمایندگی شما در شیراز آن را به آن ها تحویل دادم و منتظر رسیدگی به مشکلم بودم. 
حال من ماندم و سیستمی که معطل پاور برای کار های عقب مانده هستم و اینکه اصلا این مشکل چه ارتباطی به مشتری دارد.
امیدوارم شرکت معتبری چون گرین پاسخی درخور شأن این شرکت برای این مشکل پیش آمده داشته باشد.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل نمایندگی گرین شیراز - توسط Javad901 - 12-29-2020, 11:18 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان