انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: مشکل نمایندگی گرین شیراز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام 
بنده 30 آذر ماه یک پاور  1050B OCDG را به همراه جعبه و شرح مشکلات مکتوب بر روی جعبه به نمایندگی خدمات پس از فروش گرین در شیراز تحویل دادم. امروز 9 دی ماه پس از حدود 10 روز با نمایندگی در تهران  تماس گرفتم  تا از وضعیت پاورم مطلع شوم که کارشناس شما پاسخ داد که گویا  هنوز پاور به تهران نرسیده است. بنده نیز با نمایندگی گرین در شیراز نیز تماس گرفتم و ایشون گفتند یه مشکل برای بار های ارسالی به تهران پیش آمده و این کالا ها به علتی قاچاق تشخیص داده شده و ضبط گردیده و به بنده گفتند که باید تا پایان ماه صبر کنم!!! با این مضمون که معلوم نیست مشکل پیش آمده برای بار ها بعد از این مدت رفع شود و یا حتی پاور بنده برای رفع مشکل به تهران ارسال گردد. 
این در حالی است که بنده به امید ارسال سریع تر و امن تر کالا توسط نمایندگی شما در شیراز آن را به آن ها تحویل دادم و منتظر رسیدگی به مشکلم بودم. 
حال من ماندم و سیستمی که معطل پاور برای کار های عقب مانده هستم و اینکه اصلا این مشکل چه ارتباطی به مشتری دارد.
امیدوارم شرکت معتبری چون گرین پاسخی درخور شأن این شرکت برای این مشکل پیش آمده داشته باشد.
سلام. شماره تماستون برای بنده پیغام خصوصی کنید تا پیگیری های لازم انجام بشه.
سلام. پیگیری های لازم انجام شد و از طرف واحد crm برای حل مشکل شما اقدام شد. همکاران بنده با شما تماس خواهند گرفت و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل خواهد شد.
(12-31-2020, 12:46 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: [ -> ]سلام. پیگیری های لازم انجام شد و از طرف واحد crm برای حل مشکل شما اقدام شد. همکاران بنده با شما تماس خواهند گرفت و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل خواهد شد.
سلام
ممنون از پیگیری سریع شما آقای موسوی