green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با اسکرول موس GKM605
#1
سلام
وقت بخیر
بنده پارسال در تاریخ 1401/03/10 یک ست GKM605-RGB رو تهیه کردم.
چند روزی هست اسکرول موس برخی اوقات قاطی می‌کنه. موقع اسکرول کردن خصوصا به سمت پایین یا انجام نمیده یا پرش داره.
برای استفاده از گارانتی، نیاز هست کل ست رو بیارم شرکت یا خیر؟ و اینکه نیازی هست فاکتور خرید رو همراه خودم بیارم؟
پاسخ
#2
(05-12-2023, 01:03 AM)MSGreen نوشته است: سلام
وقت بخیر
بنده پارسال در تاریخ 1401/03/10 یک ست GKM605-RGB رو تهیه کردم.
چند روزی هست اسکرول موس برخی اوقات قاطی می‌کنه. موقع اسکرول کردن خصوصا به سمت پایین یا انجام نمیده یا پرش داره.
برای استفاده از گارانتی، نیاز هست کل ست رو بیارم شرکت یا خیر؟ و اینکه نیازی هست فاکتور خرید رو همراه خودم بیارم؟

سلام. خیر فقط برای اطمینان بیشتر کارتن دستگاه رو همراهتون بیارید. نیازی به فاکتور هم نیست.
پاسخ
#3
متشکرم
پاسخ
#4
سلام
وقت بخیر
بنده حدود مرداد ماه امسال موس مذکور رو برای تعمیر اوردم که با توجه به داشتن گارانتی تعمیر شد. الان دوباره اسکرول موس مشکل پیدا کرده و هنگام اسکرول کردن مرتب پرش داره.
البته گارانتیش به پایان رسیده.
میخوام بدونم امکان تعمیر داره یا خیر و اگه داره، حدود هزینه و مدت زمان لازم برای تعمیرش چقدره.
متشکرم.
پاسخ
#5
(02-28-2024, 02:34 AM)MSGreen نوشته است: سلام
وقت بخیر
بنده حدود مرداد ماه امسال موس مذکور رو برای تعمیر اوردم که با توجه به داشتن گارانتی تعمیر شد. الان دوباره اسکرول موس مشکل پیدا کرده و هنگام اسکرول کردن مرتب پرش داره.
البته گارانتیش به پایان رسیده.
میخوام بدونم امکان تعمیر داره یا خیر و اگه داره، حدود هزینه و مدت زمان لازم برای تعمیرش چقدره.
متشکرم.
سلام.
در ساعات اداری با داخلی 7023 تماس بگیرید تا به شما اعلام هزینه بشه.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان