مشکل با اسکرول موس GKM605 - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های گفتگو گرین (https://forum.green.ir) +-- انجمن: بخش گارانتی گرین (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=22) +--- انجمن: پشتیبانی محصولات با برند گرین (GREEN) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=24) +---- انجمن: کیبورد، ماوس و سایر لوازم جانبی (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=29) +---- موضوع: مشکل با اسکرول موس GKM605 (/showthread.php?tid=646) |
مشکل با اسکرول موس GKM605 - MSGreen - 05-12-2023 سلام وقت بخیر بنده پارسال در تاریخ 1401/03/10 یک ست GKM605-RGB رو تهیه کردم. چند روزی هست اسکرول موس برخی اوقات قاطی میکنه. موقع اسکرول کردن خصوصا به سمت پایین یا انجام نمیده یا پرش داره. برای استفاده از گارانتی، نیاز هست کل ست رو بیارم شرکت یا خیر؟ و اینکه نیازی هست فاکتور خرید رو همراه خودم بیارم؟ RE: مشکل با اسکرول موس GKM605 - Mahdi_Moosavi - 05-12-2023 (05-12-2023, 01:03 AM)MSGreen نوشته است: سلام سلام. خیر فقط برای اطمینان بیشتر کارتن دستگاه رو همراهتون بیارید. نیازی به فاکتور هم نیست. RE: مشکل با اسکرول موس GKM605 - MSGreen - 05-13-2023 متشکرم RE: مشکل با اسکرول موس GKM605 - MSGreen - 02-28-2024 سلام وقت بخیر بنده حدود مرداد ماه امسال موس مذکور رو برای تعمیر اوردم که با توجه به داشتن گارانتی تعمیر شد. الان دوباره اسکرول موس مشکل پیدا کرده و هنگام اسکرول کردن مرتب پرش داره. البته گارانتیش به پایان رسیده. میخوام بدونم امکان تعمیر داره یا خیر و اگه داره، حدود هزینه و مدت زمان لازم برای تعمیرش چقدره. متشکرم. RE: مشکل با اسکرول موس GKM605 - ImanKh - 03-02-2024 (02-28-2024, 02:34 AM)MSGreen نوشته است: سلامسلام. در ساعات اداری با داخلی 7023 تماس بگیرید تا به شما اعلام هزینه بشه. |