green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرابی فن کیس g4
#1
Photo 
سلام 
قبلا مشکل کار نکردن دور ارام فن هارو داشتم وقتی سیستم مجدد روشن میشد دیگه فن ها در درو ارام شروع به حرکت نمی کردند  و میبایست روی دور تند بزارم تا فن شروع به حرکت کنه فرستادم گرانتی هاب فن برام عوض کردن و حتی پاور هم فرستادم گفتن مشکلی نداره وقتی هاب جدید رو هم نصب کردم با همون مشکل داشتم دیگه بیخیال شدم
 الان یکی از فن ها حتی دور تند هم کار نمی منه فقط نورپردازیش روشن میشه
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
[تصویر:  e3260_IMG_20240204_181003.jpg]
پاسخ
#2
(02-04-2024, 06:24 PM)Unhappy نوشته است: سلام 
قبلا مشکل کار نکردن دور ارام فن هارو داشتم وقتی سیستم مجدد روشن میشد دیگه فن ها در درو ارام شروع به حرکت نمی کردند  و میبایست روی دور تند بزارم تا فن شروع به حرکت کنه فرستادم گرانتی هاب فن برام عوض کردن و حتی پاور هم فرستادم گفتن مشکلی نداره وقتی هاب جدید رو هم نصب کردم با همون مشکل داشتم دیگه بیخیال شدم
 الان یکی از فن ها حتی دور تند هم کار نمی منه فقط نورپردازیش روشن میشه
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
[تصویر:  e3260_IMG_20240204_181003.jpg]

سلام . با گارانتی گرین شماره 02188170017 تماس بگیرید. همکاران بنده جهت تعویض فن معیوب راهنماییتون می کنند.
پاسخ
#3
سلام چند بار تماس گرفتم قسمت کیس همش بوق مشغولی میخوره
الان حواب دادن گفتن اگه گارانتی داره بفرستید بیاد
سریال بررسی کردم از تاریخ 9/1401 گارانتی شروع شده .و پایان گارانتی ذکر نکرده
الان بفرستم برای گارانتی؟
ادرس لطف می کنید
پاسخ
#4
(02-06-2024, 12:18 PM)Unhappy نوشته است: سلام چند بار تماس گرفتم قسمت کیس همش بوق مشغولی میخوره
الان حواب دادن گفتن اگه گارانتی داره بفرستید بیاد
سریال بررسی کردم از تاریخ 9/1401 گارانتی شروع شده .و پایان گارانتی ذکر نکرده
الان بفرستم برای گارانتی؟
ادرس لطف می کنید

سلام. بله ارسال کنید.

آدرس: https://green-guarantee.ir/contact-us
پاسخ
#5
منم یه همچین وضعیتی داشتم ولی وقتی محصول رو برای گارانتی آوردم گفتند فقط سخت افزار رو گارانتی میکنن هیچ مسئولیتی در قبال خطای نرم افزاری ندارند.



snow rider
پاسخ
#6
(07-16-2024, 12:45 PM)noahguerrero نوشته است: منم یه همچین وضعیتی داشتم ولی وقتی محصول رو برای گارانتی آوردم گفتند فقط سخت افزار رو گارانتی میکنن هیچ مسئولیتی در قبال خطای نرم افزاری ندارند.



snow rider

سلام. متوجه منظور شما نشدم. میشه بیشتر توضیح بدید؟
پاسخ
#7
سلام وقت بخیر بنده هم این مشکل را با فن بالایی کیس گرین g4 دارم اما مدت زمان گارانتی فک کنم تموم شده و مثل این فن اصلا توی بازار نیست فقط می‌خوام بدونم آیا میتونم از خود شرکت خریداری کنم و کلا خواستم ببینم چطور میتونم مثل این مدل رو بگیرم .
پاسخ
#8
(07-25-2024, 02:55 AM)moongraph_ir نوشته است: سلام وقت بخیر بنده هم این مشکل را با فن بالایی کیس گرین g4 دارم اما مدت زمان گارانتی فک کنم تموم شده و مثل این فن اصلا توی بازار نیست فقط می‌خوام بدونم آیا میتونم از خود شرکت خریداری کنم و کلا خواستم ببینم چطور میتونم مثل این مدل رو بگیرم .

سلام با گارانتی گرین (02188170017) و داخلی 1130 تماس بگیرید. همکاران بخش گارانتی راهنماییتون می کنند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان