green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین
#4
(10-19-2020, 11:10 PM)ata_se7en نوشته است:
(10-19-2020, 09:30 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کنید شاید به دلیل ضربه شدید در حین حمل و نقل یکی از سیم های فن جا به جا شده و این صدا ایجاد میشه. این مشکل رو خودتون هم بدون باز کردن پاور می تونید حل کنید.
اگر حل نشد برای ارسال فقط خود پاور رو بدون ملحقات درون جعبه پاور بگذاربد. لطف کنید روی جعبه بر روی یک کاغذ شرح مشکل رو درج کنید تا همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن انجام وظیفه کنند.
ضمن درود و تشکرات فراوان از حضرتعالی برای توجه و راهنماییتون
در مورد حمل و نقل مطمئنم مشکلی نبوده چون از فروشگاه لیون خیلی خرید داشتم که به نحو احسن بسته بندی رو عالی انجام میدن 
در مورد راهنماییتون بنده دقیقا باید کجا رو بررسی کنم برای چک کردن سیم فن چون زیاد اهل انگولک کردن نیستم 
بنده صداش رو ظبط کردم که اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید چجوری با شما به اشتراک بزارم شاید کمک کرد برای حل مشکل

ممکنه قبل از رسیدن به فروشگاه مورد نظر این اتفاق افتاده باشه. برای آپلود می تونید از بخش پیوست ها استفاده کنید. فایلتون رو zip کنید (حداکثر 10mb)

اگر آشنا نیستید به انجام این کار پیشنهاد می کنم پاور رو به گارانتی ارسال کنید.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - توسط Mahdi_Moosavi - 10-20-2020, 10:15 AM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان