انجمن های گفتگو گرین
سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های گفتگو گرین (https://forum.green.ir)
+-- انجمن: بخش گارانتی گرین (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=22)
+--- انجمن: پشتیبانی محصولات با برند گرین (GREEN) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=24)
+---- انجمن: پاور (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=27)
+---- موضوع: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین (/showthread.php?tid=21)



سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - ata_se7en - 10-19-2020

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مدیران و کاربران محترم / امیدوارم حالتون خوب باشه
یه سوال در مورد گارانتی و نحوه استفاده از خدمات گارانتی گرین رو داشتم ، بنده یک پاور دارم به مدل ۶۰۰ وات سری جدید که دارای نور ار جی بی هست فقط مشکل صدای فن داره که گویا فنش لنگ میزنه یا داره به یه جایی از بدنه میخوره و صدای آزاردهنده ای تولید میکنه ، حالا میخواستم از گارانتیش برای رفع این مورد استفاده کنم و سوال اینجاست که من فقط پاور خالی رو تحویل نماینده محترم این شهر بدم یا با وسایل کامل ؟


RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - Mahdi_Moosavi - 10-19-2020

سلام. چک کنید شاید به دلیل ضربه شدید در حین حمل و نقل یکی از سیم های فن جا به جا شده و این صدا ایجاد میشه. این مشکل رو خودتون هم بدون باز کردن پاور می تونید حل کنید.
اگر حل نشد برای ارسال فقط خود پاور رو بدون ملحقات درون جعبه پاور بگذاربد. لطف کنید روی جعبه بر روی یک کاغذ شرح مشکل رو درج کنید تا همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن انجام وظیفه کنند.


RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - ata_se7en - 10-19-2020

(10-19-2020, 09:30 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کنید شاید به دلیل ضربه شدید در حین حمل و نقل یکی از سیم های فن جا به جا شده و این صدا ایجاد میشه. این مشکل رو خودتون هم بدون باز کردن پاور می تونید حل کنید.
اگر حل نشد برای ارسال فقط خود پاور رو بدون ملحقات درون جعبه پاور بگذاربد. لطف کنید روی جعبه بر روی یک کاغذ شرح مشکل رو درج کنید تا همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن انجام وظیفه کنند.
ضمن درود و تشکرات فراوان از حضرتعالی برای توجه و راهنماییتون
در مورد حمل و نقل مطمئنم مشکلی نبوده چون از فروشگاه لیون خیلی خرید داشتم که به نحو احسن بسته بندی رو عالی انجام میدن 
در مورد راهنماییتون بنده دقیقا باید کجا رو بررسی کنم برای چک کردن سیم فن چون زیاد اهل انگولک کردن نیستم 
بنده صداش رو ظبط کردم که اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید چجوری با شما به اشتراک بزارم شاید کمک کرد برای حل مشکل


RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - Mahdi_Moosavi - 10-20-2020

(10-19-2020, 11:10 PM)ata_se7en نوشته است:
(10-19-2020, 09:30 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کنید شاید به دلیل ضربه شدید در حین حمل و نقل یکی از سیم های فن جا به جا شده و این صدا ایجاد میشه. این مشکل رو خودتون هم بدون باز کردن پاور می تونید حل کنید.
اگر حل نشد برای ارسال فقط خود پاور رو بدون ملحقات درون جعبه پاور بگذاربد. لطف کنید روی جعبه بر روی یک کاغذ شرح مشکل رو درج کنید تا همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن انجام وظیفه کنند.
ضمن درود و تشکرات فراوان از حضرتعالی برای توجه و راهنماییتون
در مورد حمل و نقل مطمئنم مشکلی نبوده چون از فروشگاه لیون خیلی خرید داشتم که به نحو احسن بسته بندی رو عالی انجام میدن 
در مورد راهنماییتون بنده دقیقا باید کجا رو بررسی کنم برای چک کردن سیم فن چون زیاد اهل انگولک کردن نیستم 
بنده صداش رو ظبط کردم که اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید چجوری با شما به اشتراک بزارم شاید کمک کرد برای حل مشکل

ممکنه قبل از رسیدن به فروشگاه مورد نظر این اتفاق افتاده باشه. برای آپلود می تونید از بخش پیوست ها استفاده کنید. فایلتون رو zip کنید (حداکثر 10mb)

اگر آشنا نیستید به انجام این کار پیشنهاد می کنم پاور رو به گارانتی ارسال کنید.


RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - ata_se7en - 10-20-2020

[attachment=10 نوشته است:Mahdi_Moosavi pid='86' dateline='1603176341']
(10-19-2020, 11:10 PM)ata_se7en نوشته است:
(10-19-2020, 09:30 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کنید شاید به دلیل ضربه شدید در حین حمل و نقل یکی از سیم های فن جا به جا شده و این صدا ایجاد میشه. این مشکل رو خودتون هم بدون باز کردن پاور می تونید حل کنید.
اگر حل نشد برای ارسال فقط خود پاور رو بدون ملحقات درون جعبه پاور بگذاربد. لطف کنید روی جعبه بر روی یک کاغذ شرح مشکل رو درج کنید تا همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن انجام وظیفه کنند.
ضمن درود و تشکرات فراوان از حضرتعالی برای توجه و راهنماییتون
در مورد حمل و نقل مطمئنم مشکلی نبوده چون از فروشگاه لیون خیلی خرید داشتم که به نحو احسن بسته بندی رو عالی انجام میدن 
در مورد راهنماییتون بنده دقیقا باید کجا رو بررسی کنم برای چک کردن سیم فن چون زیاد اهل انگولک کردن نیستم 
بنده صداش رو ظبط کردم که اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید چجوری با شما به اشتراک بزارم شاید کمک کرد برای حل مشکل

ممکنه قبل از رسیدن به فروشگاه مورد نظر این اتفاق افتاده باشه. برای آپلود می تونید از بخش پیوست ها استفاده کنید. فایلتون رو zip کنید (حداکثر 10mb)

اگر آشنا نیستید به انجام این کار پیشنهاد می کنم پاور رو به گارانتی ارسال کنید.

عرض ادب و خسته نباشید
بنده امروز با یه تست 100درصد مطمئن شدم از فنه فقط دقیقا نمیدونم به جایی میخوره یا خود فن مشکل داره
خدمت شما : 
[attachment=10]



RE: سوال در مورد نحوه استفاده از گارانتی گرین - Mahdi_Moosavi - 10-21-2020

بله. مشخصه که فن به داره به یکی از سیم های فن برخورد میکنه.