11-06-2021, 02:30 PM
با عرض سلام،
دوست عزیز بنده پیگیر مورد جناب عالی شدم.
عنایت داشته باشید در شهرهایی که شرکت سیاره سبز نمایندگی خدمات پس از فروش داشته باشد کاربران می بایستی قطعات خود را به این نمایندگی ها ارجاع دهند و دیگر هیچ هزینه حمل و یا مسئولیتی با کاربران نخواهد بود. در شهر هایی که فاقد نمایندگی خدمات پس از فروش می باشند کاربران با هماهنگی قبلی با واحد گارانتی اقدام به ارسال کالای خود مستقیما به شرکت می کنند که در این میان هزینه حمل بر عهده شرکت خواهد بود و کاربر هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند.
ما در شهر اراک نماینده خدمات پس از فروش نداریم و ترنج کامپیوتر که جناب عالی قطعه را به آنها تحویل داده اید فقط نماینده فروش شرکت می باشد.
برای اطلاع از تفکیک نمایندگان می توانید به وب سایت رسمی گرین مراجعه و نمایندگانی که خدمات پس از فروش هستند در روبروی نام آنها واژه "فروش و خدمات پس از فروش" ذکر شده است:
https://green.ir/agents
و همچنین:
http://green-guarantee.ir/agents/view/towns
در صورتی که خود جناب عالی با هماهنگی قبلی (برای بررسی اینکه کالا شامل گارانتی می شود یا خیر) کالا را مستقیما برای شرکت ارسال می کردید هزینه ای برای شما نداشت چون شهر اراک نمایندگی خدمات پس از فروش ندارد.
همچنین این مورد در لینک سوالات متداول سایت گارانتی موجود می باشد:
http://green-guarantee.ir/faq
با سپاس
دوست عزیز بنده پیگیر مورد جناب عالی شدم.
عنایت داشته باشید در شهرهایی که شرکت سیاره سبز نمایندگی خدمات پس از فروش داشته باشد کاربران می بایستی قطعات خود را به این نمایندگی ها ارجاع دهند و دیگر هیچ هزینه حمل و یا مسئولیتی با کاربران نخواهد بود. در شهر هایی که فاقد نمایندگی خدمات پس از فروش می باشند کاربران با هماهنگی قبلی با واحد گارانتی اقدام به ارسال کالای خود مستقیما به شرکت می کنند که در این میان هزینه حمل بر عهده شرکت خواهد بود و کاربر هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند.
ما در شهر اراک نماینده خدمات پس از فروش نداریم و ترنج کامپیوتر که جناب عالی قطعه را به آنها تحویل داده اید فقط نماینده فروش شرکت می باشد.
برای اطلاع از تفکیک نمایندگان می توانید به وب سایت رسمی گرین مراجعه و نمایندگانی که خدمات پس از فروش هستند در روبروی نام آنها واژه "فروش و خدمات پس از فروش" ذکر شده است:
https://green.ir/agents
و همچنین:
http://green-guarantee.ir/agents/view/towns
در صورتی که خود جناب عالی با هماهنگی قبلی (برای بررسی اینکه کالا شامل گارانتی می شود یا خیر) کالا را مستقیما برای شرکت ارسال می کردید هزینه ای برای شما نداشت چون شهر اراک نمایندگی خدمات پس از فروش ندارد.
همچنین این مورد در لینک سوالات متداول سایت گارانتی موجود می باشد:
http://green-guarantee.ir/faq
با سپاس