انجمن های گفتگو گرین
فن haf - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های گفتگو گرین (https://forum.green.ir)
+-- انجمن: بخش محصولات گرین - GREEN (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: خنک کننده (کولینگ) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=8)
+---- انجمن: فن کیس (Case Fan) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=11)
+---- موضوع: فن haf (/showthread.php?tid=350)

صفحه‌ها: 1 2


فن haf - DM.JAGUAR - 11-01-2021

سلام.
من تقریبا 20 روز پیش دو عدد فن 120 میلیمتری مدل haf رو به نمایندگی گرین ارسال کردم و امروز از نمایندگی دریافتشون کردم. یکیشون تعویض شده بود و یکی تعمیر و 40 هزار تومن هم هزینه پست دادم. مگه ارسال و دریافت محصولات دارای گارنتی به شرکت گرین رایگان نیست؟ یا این مورد برداشته شده؟


RE: فن haf - Mahdi_Moosavi - 11-01-2021

سلام. در صورتی که در شهر شما نماینده خدمات پس از فروش گرین وجود نداشته باشه هزینه های پستی با گرین خواهد بود.

شما در چه شهری ساکن هستید؟


RE: فن haf - DM.JAGUAR - 11-02-2021

سلام.توی شهر اراک زندگی میکنم که نمایندگی گرین در اونجا وجود داره و شخصا خودم به نمایندگی تحویل دادم.
پ.ن: فن های گرین که گارانتی دارن تعمیر میشن یا اینکه کلا تعویض میشن و مدل جایگزین تحویل داده میشه؟


RE: فن haf - DM.JAGUAR - 11-02-2021

کسی نیست جواب بده؟؟


RE: فن haf - DM.JAGUAR - 11-03-2021

مگه میشه یک پست بیشتر از یک روز بدون جواب بمونه؟ پس کاربرد این انجمن گرین چیه؟


RE: فن haf - DM.JAGUAR - 11-04-2021

.....


RE: فن haf - Mahdi_Moosavi - 11-04-2021

سلام. امرتون پیگیری میشه. تا شنبه نتیجه خدمتتون اعلام میشه.


RE: فن haf - Poorya - 11-06-2021

با عرض سلام،
دوست عزیز بنده پیگیر مورد جناب عالی شدم.
عنایت داشته باشید در شهرهایی که شرکت سیاره سبز نمایندگی خدمات پس از فروش داشته باشد کاربران می بایستی قطعات خود را به این نمایندگی ها ارجاع دهند و دیگر هیچ هزینه حمل و یا مسئولیتی با کاربران نخواهد بود. در شهر هایی که فاقد نمایندگی خدمات پس از فروش می باشند کاربران با هماهنگی قبلی با واحد گارانتی اقدام به ارسال کالای خود مستقیما به شرکت می کنند که در این میان هزینه حمل بر عهده شرکت خواهد بود و کاربر هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند.
ما در شهر اراک نماینده خدمات پس از فروش نداریم و ترنج کامپیوتر که جناب عالی قطعه را به آنها تحویل داده اید فقط نماینده فروش شرکت می باشد.
برای اطلاع از تفکیک نمایندگان می توانید به وب سایت رسمی گرین مراجعه و نمایندگانی که خدمات پس از فروش هستند در روبروی نام آنها واژه "فروش و خدمات پس از فروش" ذکر شده است:
https://green.ir/agents
و همچنین:
http://green-guarantee.ir/agents/view/towns


در صورتی که خود جناب عالی با هماهنگی قبلی (برای بررسی اینکه کالا شامل گارانتی می شود یا خیر) کالا را مستقیما برای شرکت ارسال می کردید هزینه ای برای شما نداشت چون شهر اراک نمایندگی خدمات پس از فروش ندارد.
همچنین این مورد در لینک سوالات متداول سایت گارانتی موجود می باشد:
http://green-guarantee.ir/faq

با سپاس


RE: فن haf - DM.JAGUAR - 11-07-2021

سلام.
خیلی ممنون از اینکه پیگیری کردید و نتیجه رو اعلام نمودید.
پ.ن: در چه صورتی فن های گرین تعویض میشن نه تعمیر؟ چون وقتی فن ها رو تعمیر میکنن مثل روز اول نمیشن و باز ممکنه مشکلی براشون پیش بیاد.


RE: فن haf - Mahdi_Moosavi - 11-07-2021

(11-07-2021, 02:23 PM)DM.JAGUAR نوشته است: سلام.
خیلی ممنون از اینکه پیگیری کردید و نتیجه رو اعلام نمودید.
پ.ن: در چه صورتی فن های گرین تعویض میشن نه تعمیر؟ چون وقتی فن ها رو تعمیر میکنن مثل روز اول نمیشن و باز ممکنه مشکلی براشون پیش بیاد.

تصمیم گیرنده در این بخش کارشناسان واحد خدمات پس از فروش هستن. اصولا زمانی که مشکل از تراشه درایور فن باشه، با تعویض IC مشکل حل میشه. ولی مشکلات مربوط به بخش های متحرک ممکنه قابل تعمیر نباشه و در این صورت فن تعویض میشه.