09-17-2021, 11:05 AM
(09-16-2021, 11:34 PM)ahmadreza9505 نوشته است:(09-16-2021, 11:09 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. فن معیوب رو همراه با جعبه خنک کننده آبی به گارانتی ارسال کنید. پس از بررسی نتیجه به شما اعلام خواهد شد.بررسی چند روز زمان میبره؟ چون بنده شغلم جوری هست که دائم با کامپیوتر سر و کار دارم نمیتونم واسه چند روز بدون سیستم بشوم
این زمان با توجه به شرایط مختلف تغییر میکنه. سعی میشه تا در سریع ترین زمان ممکن امر شما انجام بشه. همکاران بخش گارانتی خدمتتون اعلام می کنند.