انجمن های گفتگو گرین
صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های گفتگو گرین (https://forum.green.ir)
+-- انجمن: بخش محصولات گرین - GREEN (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: خنک کننده (کولینگ) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=8)
+---- انجمن: خنک کننده های آبی پردازنده (CPU Water cooling) (https://forum.green.ir/forumdisplay.php?fid=9)
+---- موضوع: صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB (/showthread.php?tid=326)



صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB - ahmadreza9505 - 09-16-2021

سلام خسته نباشید.
چند روزی بود که متوجه صدایی از داخل کیس میشدم. امروز پس از بررسی متوجه شدم که صدا مربوط به یکی از فن های خنک کننده ام میباشد. هر دو فن را که با هم مقایسه کردم متوجه شدم آن فنی که صدا میدهد پره های آن چرب شده و به دور قاب اصلی فن مایع چربی مثل روغن قرار دارد که طبیعتا نویزی که فن دارد باید بخاطر همین باشد چون روان کننده ای داخلش وجود ندارد. خنک کننده را هم زمستان پارسال(1399) خریده ام و شامل گارانتی میباشد. لطفا راهنمایی کنید که چرا این مشکل بوجود اومده و چگونه باید آن را حل کنم؟ 
در عکسی که پیوست کردم مایع چربی که از داخل فن سمت چپ به بیرون پاشیده شده کاملا قابل مشاهده میباشد.
[تصویر:  inked20210916_130718_li_4irn_thumb.jpg]


RE: صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB - Mahdi_Moosavi - 09-16-2021

سلام. فن معیوب رو همراه با جعبه خنک کننده آبی به گارانتی ارسال کنید. پس از بررسی نتیجه به شما اعلام خواهد شد.


RE: صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB - ahmadreza9505 - 09-16-2021

(09-16-2021, 11:09 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. فن معیوب رو همراه با جعبه خنک کننده آبی به گارانتی ارسال کنید. پس از بررسی نتیجه به شما اعلام خواهد شد.
بررسی چند روز زمان میبره؟ چون بنده شغلم جوری هست که دائم با کامپیوتر سر و کار دارم نمیتونم واسه چند روز بدون سیستم بشوم


RE: صدای فن خنک کننده GREEN GLACIER 240 ARGB - Mahdi_Moosavi - 09-17-2021

(09-16-2021, 11:34 PM)ahmadreza9505 نوشته است:
(09-16-2021, 11:09 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. فن معیوب رو همراه با جعبه خنک کننده آبی به گارانتی ارسال کنید. پس از بررسی نتیجه به شما اعلام خواهد شد.
بررسی چند روز زمان میبره؟ چون بنده شغلم جوری هست که دائم با کامپیوتر سر و کار دارم نمیتونم واسه چند روز بدون سیستم بشوم

این زمان با توجه به شرایط مختلف تغییر میکنه. سعی میشه تا در سریع ترین زمان ممکن امر شما انجام بشه. همکاران بخش گارانتی خدمتتون اعلام می کنند.