01-03-2025, 11:06 AM
(01-02-2025, 10:26 PM)lord_wolf7 نوشته است:(12-21-2024, 09:57 AM)ImanKh نوشته است:اهان ممنون کیبورد ارسال کرده بودم برای گارانتی ممنون از شما که کیبورد تعویض کردید فقط یه موردی گارنتی کیبورد قبلیم تا برج ۱۲ بود الان شده آخر برج ۱۰ چرا؟فقط امیدوارم مشکلی پیش نیاد(12-15-2024, 08:50 PM)lord_wolf7 نوشته است: شما انجام نمیدید یا کلا این کیبورد امکان تغییر کلید نداره ؟؟ سوال اولم جواب ندادی چطور میتونم تست کنم یو اس بی ها رو؟سویچ های این کیبرد لحیم شده و قابلیت Hot swap نداره.
تست به این صورته که روی سیستم دیگه امتحان میکنید اگر مشکل پابرجا بود کیبرود رو مفرستید گارانتی.
سلام. مدت گارانتی محصولات تعویض شده در سیستم گارانتی ثبت میشه نگران نباشید.