05-19-2022, 11:46 AM
(05-18-2022, 09:15 PM)djpayamx نوشته است: سلام جناب موسوی بنده یک کیس جی 6 از تاپ رایان خریدم درب کیس قسمت پیچ بالاش قشنگ مشخص بود تو بخش مونتاژ کیس کارگر خط تولید نتونسته بود درب کیس رو ببنده ینی سوراخ بالارو پایین تر سوراخ کرده بودن اومده بودن بالای کیس رو خم کرده بودن من خودم خمش رو کمی درست کردم ولی باز جلوی کیس کمی فاصله داره گارانتی گرین هم یک ماه واتس اپ باهاش درگیر بودم یه بار گفت در کیس رو بفرست برات عوض کنیم دوباره پیام دادم گفت نه بزار کارشناس ببینه خلاصه واقعا تو ذوقم خود پنجاه میلیون پول قطعات دادم حیف کیس ایرانی خریدم این برای دومین باره قسمت درب کیس گرین من مشکل دار بوده.
سلام. اینکه در بخش مونتاژ این مشکل وجود داشته به نظرم فرضیه درستی نباشه. این کیس به احتمال فراوان در حین نقل و انتقال آسیب دیده. طبق قوانین گارانتی گرین در صورتی که کیس معیوب به دست شما میرسه تا زمانی که سیستم داخلش اسمبل نکرده باشید. کیس توسط نمایندگان ما مرجوع میشه و کیس نو تحویل شما خواهد شد.
الان شما داخلش سیستم اسمبل کردید؟