ارسالها: 14
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: Nov 2020
05-12-2023, 01:03 AM
(آخرین ویرایش: 05-12-2023, 01:04 AM، توسط MSGreen.)
سلام
وقت بخیر
بنده پارسال در تاریخ 1401/03/10 یک ست GKM605-RGB رو تهیه کردم.
چند روزی هست اسکرول موس برخی اوقات قاطی میکنه. موقع اسکرول کردن خصوصا به سمت پایین یا انجام نمیده یا پرش داره.
برای استفاده از گارانتی، نیاز هست کل ست رو بیارم شرکت یا خیر؟ و اینکه نیازی هست فاکتور خرید رو همراه خودم بیارم؟
ارسالها: 467
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Jun 2020
(05-12-2023, 01:03 AM)MSGreen نوشته است: سلام
وقت بخیر
بنده پارسال در تاریخ 1401/03/10 یک ست GKM605-RGB رو تهیه کردم.
چند روزی هست اسکرول موس برخی اوقات قاطی میکنه. موقع اسکرول کردن خصوصا به سمت پایین یا انجام نمیده یا پرش داره.
برای استفاده از گارانتی، نیاز هست کل ست رو بیارم شرکت یا خیر؟ و اینکه نیازی هست فاکتور خرید رو همراه خودم بیارم؟
سلام. خیر فقط برای اطمینان بیشتر کارتن دستگاه رو همراهتون بیارید. نیازی به فاکتور هم نیست.
ارسالها: 14
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: Nov 2020
ارسالها: 14
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: Nov 2020
سلام
وقت بخیر
بنده حدود مرداد ماه امسال موس مذکور رو برای تعمیر اوردم که با توجه به داشتن گارانتی تعمیر شد. الان دوباره اسکرول موس مشکل پیدا کرده و هنگام اسکرول کردن مرتب پرش داره.
البته گارانتیش به پایان رسیده.
میخوام بدونم امکان تعمیر داره یا خیر و اگه داره، حدود هزینه و مدت زمان لازم برای تعمیرش چقدره.
متشکرم.
ارسالها: 109
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2020
(02-28-2024, 02:34 AM)MSGreen نوشته است: سلام
وقت بخیر
بنده حدود مرداد ماه امسال موس مذکور رو برای تعمیر اوردم که با توجه به داشتن گارانتی تعمیر شد. الان دوباره اسکرول موس مشکل پیدا کرده و هنگام اسکرول کردن مرتب پرش داره.
البته گارانتیش به پایان رسیده.
میخوام بدونم امکان تعمیر داره یا خیر و اگه داره، حدود هزینه و مدت زمان لازم برای تعمیرش چقدره.
متشکرم.
سلام.
در ساعات اداری با داخلی 7023 تماس بگیرید تا به شما اعلام هزینه بشه.