موقع کانفیگ مودم وقتی روی گزینه save یا ... کلیک می کنم این صفحه نشون میده اسکرین شاتش رو پیوست کردم
با سلام
آیا نام کاربری و رمز عبور آیاسپی رو خودتون روی مودم ست کردید یا توسط آیاسپی انجام شده؟
لطفن یکبار مودم رو ریست کنید، مجدد کانفیگ رو انجام بدید و ذخیره کنید.
نتیجه رو اعلام کنید تا بررسیهای بعدی صورت بگیره.
(03-31-2021, 08:30 PM)jaber نوشته است: با سلام
مودم که می خواهم کانفیگ کنم در مراحل کانفیگ the connection was resset میاد
بنده خودم نماینده اینترنت آسیاتک هستم
با سلام و تبریک عید نوروز
دوست عزیز، با توجه به مشکلاتی که در زمان کانفیگ دارید، بنظر میرسه که مودم نیاز به "بهروزرسانی" داشته باشه؛ اما به دلیل گذشت سالها از عرضه و خدمات پس از فروش این مودم، فریمور آن در دسترس نیست ولی کماکان در حال جستجو برای تهیه فریمور مناسب هستیم.