02-18-2021, 08:17 PM
02-20-2021, 09:47 AM
با عرض سلام،
فریم ور رو برای چه کاری می خواهید؟ با مودم مشکلی دارید؟
فریم ور رو برای چه کاری می خواهید؟ با مودم مشکلی دارید؟
02-20-2021, 02:09 PM
با سلام
موقع کانفیگ مودم وقتی روی گزینه save یا ... کلیک می کنم این صفحه نشون میده اسکرین شاتش رو پیوست کردم
موقع کانفیگ مودم وقتی روی گزینه save یا ... کلیک می کنم این صفحه نشون میده اسکرین شاتش رو پیوست کردم
02-20-2021, 04:05 PM
(02-20-2021, 02:09 PM)jaber نوشته است: [ -> ]با سلامبا سلام
موقع کانفیگ مودم وقتی روی گزینه save یا ... کلیک می کنم این صفحه نشون میده اسکرین شاتش رو پیوست کردم
آیا نام کاربری و رمز عبور آیاسپی رو خودتون روی مودم ست کردید یا توسط آیاسپی انجام شده؟
لطفن یکبار مودم رو ریست کنید، مجدد کانفیگ رو انجام بدید و ذخیره کنید.
نتیجه رو اعلام کنید تا بررسیهای بعدی صورت بگیره.
03-31-2021, 08:30 PM
با سلام
مودم که می خواهم کانفیگ کنم در مراحل کانفیگ the connection was resset میاد
بنده خودم نماینده اینترنت آسیاتک هستم
مودم که می خواهم کانفیگ کنم در مراحل کانفیگ the connection was resset میاد
بنده خودم نماینده اینترنت آسیاتک هستم
04-04-2021, 10:20 AM
(03-31-2021, 08:30 PM)jaber نوشته است: [ -> ]با سلامبا سلام و تبریک عید نوروز
مودم که می خواهم کانفیگ کنم در مراحل کانفیگ the connection was resset میاد
بنده خودم نماینده اینترنت آسیاتک هستم
دوست عزیز، با توجه به مشکلاتی که در زمان کانفیگ دارید، بنظر میرسه که مودم نیاز به "بهروزرسانی" داشته باشه؛ اما به دلیل گذشت سالها از عرضه و خدمات پس از فروش این مودم، فریمور آن در دسترس نیست ولی کماکان در حال جستجو برای تهیه فریمور مناسب هستیم.