07-24-2023, 02:56 PM
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:عذر میخوام گارانتی کالا تموم شده و الا به هیچ وجه باز نمیکردم. حالا امروز موفق شدم با مسئولش صحبت کنم و ظاهرا مجبورم بفرستم تهران برا تعمیر. اونم برا این سوال کردم که روی آی سی سمباده خورده و اثری از شماره ش نمونده که بتونم مشابهشو تهیه کنم و الا خودم امکان تعویضشو دارم. بازم تشکر(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنوندشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
ضمنا ترجیحا توضیحات لازم دفترچه و اون تبدیل y رو توی پک محصول اضافه کنین چون نتو میگشتم ظاهرا تعداد کسایی که به این مشکل خوردن کم نبوده و عموما هم مشتریا اطلاعات کافی برا تشخیص و پیدا کردن مشکل رو ندارن. خیلی ممنون