green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل کنترلر فن هوراکان اتمام گارانتی و در صورت امکان خرید یا تعمیر
#1
Sad 
سلام. وقت بخیر. خسته نباشید.
من یه مورد فن هوراکان خریدم که گارانتیش دو ماه پیش تموم شده و فقط فنها خیلی کم استفاده شدن و کنترلر داخل پک پلم و کاملا نو بود، برا تست قبل اسمبل به سیستم وصل کردم و دور فنها با کنترلر قابل زیاد و کم کردن بود و بعد برای استفاده از pwm به مینبورد وصل کردم و کار نکرد، بر اساس نوشته های سایت یه تبدیل یک به دوی موقتی ساختم که روی همون پورت همزمان یه فن هم وصل بشه که مینبورد سیگنال pwm بفرسته ولی بازم کار نکرد و مشکل اصلی اینجاست که دیگه کنترلر حتی با جدا کردن کابل pwm و از اتوماتیک در آوردنش قابلیت افزایش و کاهش دور فنها رو نداره و رو دور ثابت قفل شدن و نه با کلید روی خود کنترلر و نه با کلید ریموت قابل زیاد و کم کردن نیست، البته rgb هیچ مشکلی نداره و با ریموت و سوییچ روی خود کنترلر هم بدون هیچ مشکلی کار میکنه.

امکان ریست کنترلر یا خرید کنترلر جدا یا تعمیر یا حتی خرید آی سی pwm وجود داره؟ 
کنترلر جدا که ظاهرا تو بازار موجود نیست. متاسفانه فنها هم بدون کنترلر به هیچ دردی نمیخورن مگه اینکه نقشه پینهای سوکت 6 پین فنها رو بشه پیدا کرد که ظاهرا باید 4 پین مربوط به فن و 3 پین مربوط به argb باشه (یک پین تغذیه مشترک) 
کیس من هم قدیمی هست و هاب فن نداره (x3 gaming)

چندین بار با پشتیبانی تماس گرفتم و کلی هم نگه داشتم، متاسفانه کسی پاسخگو نبود.
ضمنا اگه امکانش باشه راهنمایی کنید تیغه فنها رو چطوری میشه در آورد چون ظاهرا در نمیان. خیلی ممنون از راهنماییتون ?
پاسخ
#2
با سلام. دوست گرامی بعد از اتصال سیم PWM ها به تبدیل Y نیاز هست دکمه Auto Fan روی ریموت رو بزنید. اگر فن ها خاموش نشن یعنی اتصالات درسته و سرعت فن ها از مادربرد تبعیت میکنه.
در مورد در آوردن پره فن ها نیاز به کمی فشار هست ولی باید مراقب باشید که پره ها شکسته نشن.
گارانتی هم شماره 02188170017 رو تماس بگیرید.
پاسخ
#3
(07-22-2023, 03:18 PM)ImanKh نوشته است: با سلام. دوست گرامی بعد از اتصال سیم PWM ها به تبدیل Y نیاز هست دکمه Auto Fan روی ریموت رو بزنید. اگر فن ها خاموش نشن یعنی اتصالات درسته و سرعت فن ها از مادربرد تبعیت میکنه.
در مورد در آوردن پره فن ها نیاز به کمی فشار هست ولی باید مراقب باشید که پره ها شکسته نشن.
گارانتی هم شماره 02188170017 رو تماس بگیرید.
سلام. بله طبق نوشته های سایت و بحث های فروم و موجود نبودن تبدیل y تو بازار خودم ساختم و تست کردم و اتصالاتشم اول با مولتی متر تست کردم و از درست بستنش مطمئن بودم، نه روی حالت auto fan کار میکنه، نه رو حالت بدون pwm دور تند و کندِ خودِ هاب، و کلا فنها رو یه دور ثابت کار میکنن.
همکار قسمت کیس خیلی عالی و محترمانه جواب دادن ولی قسمت واترکولر که ظاهرا مسئولیت این کالا با ایشون هست چندین بار تماس گرفتم ظاهرا سرشون شلوغه فرصت جواب دادن ندارن برا همین اینجا مزاحم شدم.
امکان ارسال آی سی یا یه هاب دیگه ای با هزینه هست یا باید هاب رو برا تعمیر با هزینه ارسال کنم تهران؟ گارانتی بر اساس سریال کالا هم یه ماه پیش تموم شده. خیلی ممنون از راهنماییتون
پاسخ
#4
شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
   
پاسخ
#5
(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
دشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
پاسخ
#6
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:
(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
دشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
عذر میخوام گارانتی کالا تموم شده و الا به هیچ وجه باز نمیکردم. حالا امروز موفق شدم با مسئولش صحبت کنم و ظاهرا مجبورم بفرستم تهران برا تعمیر. اونم برا این سوال کردم که روی آی سی سمباده خورده و اثری از شماره ش نمونده که بتونم مشابهشو تهیه کنم و الا خودم امکان تعویضشو دارم. بازم تشکر
ضمنا ترجیحا توضیحات لازم دفترچه و اون تبدیل y رو توی پک محصول اضافه کنین چون نتو میگشتم ظاهرا تعداد کسایی که به این مشکل خوردن کم نبوده و عموما هم مشتریا اطلاعات کافی برا تشخیص و پیدا کردن مشکل رو ندارن. خیلی ممنون
پاسخ
#7
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:
(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
دشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
سلام. وقت بخیر. خسته نباشید.
شرمنده مجددا مزاحم میشم.  هاب رو فرستاده بودم تهران که گفتن تعمیر نمیکنن و با هزینه یه دونه نوشو فرستادن که شنبه ی قبل رسیدم ارومیه تحویل گرفتم. من بهشون گفتم حتما داغی قبلی رو هم بفرستن و یه دونه هم تبدیل y یک به دو 4 پین، اما حتی با اینکه هزینه اخذ شده داغی عودت داده نشده. تلفن تکنیسین اون بخش هم از شنبه ی قبل هر روز تماس گرفتم پاسخگو نیست. با عنوان تعمیر واترکولینگ و خشک کننده فاکتور خورده برا تاریخ 1402/5/23. بیزحمت امکانش هست این مورد رو پیگیری بفرمایید؟ خیلی ممنون
پاسخ
#8
(08-28-2023, 11:04 AM)ST92 نوشته است:
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:
(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
دشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
سلام. وقت بخیر. خسته نباشید.
شرمنده مجددا مزاحم میشم.  هاب رو فرستاده بودم تهران که گفتن تعمیر نمیکنن و با هزینه یه دونه نوشو فرستادن که شنبه ی قبل رسیدم ارومیه تحویل گرفتم. من بهشون گفتم حتما داغی قبلی رو هم بفرستن و یه دونه هم تبدیل y یک به دو 4 پین، اما حتی با اینکه هزینه اخذ شده داغی عودت داده نشده. تلفن تکنیسین اون بخش هم از شنبه ی قبل هر روز تماس گرفتم پاسخگو نیست. با عنوان تعمیر واترکولینگ و خشک کننده فاکتور خورده برا تاریخ 1402/5/23. بیزحمت امکانش هست این مورد رو پیگیری بفرمایید؟ خیلی ممنون
سلام. با داخلی 7036 موضوع رو مطرح کنید.
پاسخ
#9
(08-29-2023, 09:01 AM)ImanKh نوشته است:
(08-28-2023, 11:04 AM)ST92 نوشته است:
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:
(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنون
دشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
سلام. وقت بخیر. خسته نباشید.
شرمنده مجددا مزاحم میشم.  هاب رو فرستاده بودم تهران که گفتن تعمیر نمیکنن و با هزینه یه دونه نوشو فرستادن که شنبه ی قبل رسیدم ارومیه تحویل گرفتم. من بهشون گفتم حتما داغی قبلی رو هم بفرستن و یه دونه هم تبدیل y یک به دو 4 پین، اما حتی با اینکه هزینه اخذ شده داغی عودت داده نشده. تلفن تکنیسین اون بخش هم از شنبه ی قبل هر روز تماس گرفتم پاسخگو نیست. با عنوان تعمیر واترکولینگ و خشک کننده فاکتور خورده برا تاریخ 1402/5/23. بیزحمت امکانش هست این مورد رو پیگیری بفرمایید؟ خیلی ممنون
سلام. با داخلی 7036 موضوع رو مطرح کنید.
سلام. شرمنده این داخلی رو میگیرم وویپ میگه مشکلی وجود دارد، خدانگهدار! همچنان داخلی تکنیسین هم کسی جواب نمیده
پاسخ
#10
(09-02-2023, 10:19 AM)ST92 نوشته است: سلام. شرمنده این داخلی رو میگیرم وویپ میگه مشکلی وجود دارد، خدانگهدار! همچنان داخلی تکنیسین هم کسی جواب نمیده
دشمنتون شرمنده باشه. شما شماره گارانتی به 021-88170017 رو شماره گیری کنید، اولین کارشناسی که تلفن رو پاسخ داد بفرمایید وصل کنن 7036.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان