green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم اطلاع از سرنوشت پاور
#1
سلام.
۱۰ بهمن پاور گرین مدل ۸۵۰ وات او سی پی سی رو تحویل نماینده اراک دادم و ۱۶ بهمن اون رو برای شرکت ارسال کردند.
ولی هنوز به دست شرکت نرسیده.
چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟ همه چیز رو مادی در نظر میگیرید و فکر نمیکنید که شاید مصرف کننده به قطعه نیاز داره و باید هر چه سریعتر مشکلش بر طرف بشه یا اطلاع پیدا کنه؟؟ با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست. اگه به خاطر قانون مسخره شرکت نبود خودم شخصا پاور رو برای گارانتی ارسال میکردم. به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 
اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.
Life without love is better
پاسخ
#2
(02-14-2024, 01:11 PM)DM.JAGUAR نوشته است: سلام.
۱۰ بهمن پاور گرین مدل ۸۵۰ وات او سی پی سی رو تحویل نماینده اراک دادم و ۱۶ بهمن اون رو برای شرکت ارسال کردند.
ولی هنوز به دست شرکت نرسیده.
چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟ همه چیز رو مادی در نظر میگیرید و فکر نمیکنید که شاید مصرف کننده به قطعه نیاز داره و باید هر چه سریعتر مشکلش بر طرف بشه یا اطلاع پیدا کنه؟؟ با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست. اگه به خاطر قانون مسخره شرکت نبود خودم شخصا پاور رو برای گارانتی ارسال میکردم. به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 
اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.

سلام. در ابتدا اگر فرآیند خدمت رسانی به شما طول کشیده متاسفیم.

نقل قول: چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟

چون روال کار نمایندگان خدمات پس از فروش گرین اینطور هست که به طور متوسط هر 5 الی 8 روز یک بار محصولات رو برای گارانتی ارسال می کنند.

نقل قول: با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست.

چون مورد پاور شما خیلی خاص هست و شخص شما برای سومین باره که پاورتون رو برای گارانتی ارسال می کنید مسئول CRM خواسته خود شما شخصا با مسئول تعمیرات پاور صحبت کنید.

نقل قول: به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 

اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.

کم لطفی می فرمایید.

پاور شما 18 بهمن به دست ما رسیده و همکاران بنده بعد از تعطیلات با کابل های خودتون انواع تست ها اعم از اکتیو لود و تست روی 3 پلتفرم مختلف رو طی چند روز روش انجام دادند. تست های پاور شما امروز تموم میشه و انشاالله شنبه برای شما ارسال میشه و طی یکی دو روز بعدش به دست شما میرسه.
پاسخ
#3
(02-14-2024, 04:57 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(02-14-2024, 01:11 PM)DM.JAGUAR نوشته است: سلام.
۱۰ بهمن پاور گرین مدل ۸۵۰ وات او سی پی سی رو تحویل نماینده اراک دادم و ۱۶ بهمن اون رو برای شرکت ارسال کردند.
ولی هنوز به دست شرکت نرسیده.
چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟ همه چیز رو مادی در نظر میگیرید و فکر نمیکنید که شاید مصرف کننده به قطعه نیاز داره و باید هر چه سریعتر مشکلش بر طرف بشه یا اطلاع پیدا کنه؟؟ با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست. اگه به خاطر قانون مسخره شرکت نبود خودم شخصا پاور رو برای گارانتی ارسال میکردم. به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 
اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.

سلام. در ابتدا اگر فرآیند خدمت رسانی به شما طول کشیده متاسفیم.

نقل قول: چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟

چون روال کار نمایندگان خدمات پس از فروش گرین اینطور هست که به طور متوسط هر 5 الی 8 روز یک بار محصولات رو برای گارانتی ارسال می کنند.

نقل قول: با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست.

چون مورد پاور شما خیلی خاص هست و شخص شما برای سومین باره که پاورتون رو برای گارانتی ارسال می کنید مسئول CRM خواسته خود شما شخصا با مسئول تعمیرات پاور صحبت کنید.

نقل قول: به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 

اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.

کم لطفی می فرمایید.

پاور شما 18 بهمن به دست ما رسیده و همکاران بنده بعد از تعطیلات با کابل های خودتون انواع تست ها اعم از اکتیو لود و تست روی 3 پلتفرم مختلف رو طی چند روز روش انجام دادند. تست های پاور شما امروز تموم میشه و انشاالله شنبه برای شما ارسال میشه و طی یکی دو روز بعدش به دست شما میرسه.
مشکل من این هست که چند بار از پذیرش شهرستان سوال کردم و میگن که پاورتون هنوز تحویل ما نشده و وقتی این مورد رو به مدیر بخش شکایات میگم بهم میگن با بخش خدمات پاور صحبت کن. اصلا ربط این دو مورد به هم دیگه چیه؟؟؟ مشکل من عدم اطلاع از سرنوشت پاور هست که باید معلوم بشه کجاست نه اینکه برم از بخش خدمات پاور بپرسم چرا پاورم رو تحویل نگرفتید و برید پیگیری کنید.
انشالله که مشکلاتی که روی کاغذ نوشتم بررسی و بر طرف شده باشه تا من دوباره پاور رو ارسال نکنم.
Life without love is better
پاسخ
#4
(02-14-2024, 05:08 PM)DM.JAGUAR نوشته است: مشکل من این هست که چند بار از پذیرش شهرستان سوال کردم و میگن که پاورتون هنوز تحویل ما نشده و وقتی این مورد رو به مدیر بخش شکایات میگم بهم میگن با بخش خدمات پاور صحبت کن. اصلا ربط این دو مورد به هم دیگه چیه؟؟؟ مشکل من عدم اطلاع از سرنوشت پاور هست که باید معلوم بشه کجاست نه اینکه برم از بخش خدمات پاور بپرسم چرا پاورم رو تحویل نگرفتید و برید پیگیری کنید.
انشالله که مشکلاتی که روی کاغذ نوشتم بررسی و بر طرف شده باشه تا من دوباره پاور رو ارسال نکنم.

دلیلش رو عرض کردم خدمت شما.

پاور شما طبق استعلامی که بنده از مسئول مربوطه کردم اصلا مشکلی نداره که برطرف بشه. تست ریپورت هم که قبلا کتباً خدمت شما ارسال شده.
پاسخ
#5
(02-14-2024, 05:40 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(02-14-2024, 05:08 PM)DM.JAGUAR نوشته است: مشکل من این هست که چند بار از پذیرش شهرستان سوال کردم و میگن که پاورتون هنوز تحویل ما نشده و وقتی این مورد رو به مدیر بخش شکایات میگم بهم میگن با بخش خدمات پاور صحبت کن. اصلا ربط این دو مورد به هم دیگه چیه؟؟؟ مشکل من عدم اطلاع از سرنوشت پاور هست که باید معلوم بشه کجاست نه اینکه برم از بخش خدمات پاور بپرسم چرا پاورم رو تحویل نگرفتید و برید پیگیری کنید.
انشالله که مشکلاتی که روی کاغذ نوشتم بررسی و بر طرف شده باشه تا من دوباره پاور رو ارسال نکنم.

دلیلش رو عرض کردم خدمت شما.

پاور شما طبق استعلامی که بنده از مسئول مربوطه کردم اصلا مشکلی نداره که برطرف بشه. تست ریپورت هم که قبلا کتباً خدمت شما ارسال شده.
ممنون.لطفا برگه ریپورت جدید مهر شده هم بهم بدید.
Life without love is better
پاسخ
#6
(02-14-2024, 05:53 PM)DM.JAGUAR نوشته است:
(02-14-2024, 05:40 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(02-14-2024, 05:08 PM)DM.JAGUAR نوشته است: مشکل من این هست که چند بار از پذیرش شهرستان سوال کردم و میگن که پاورتون هنوز تحویل ما نشده و وقتی این مورد رو به مدیر بخش شکایات میگم بهم میگن با بخش خدمات پاور صحبت کن. اصلا ربط این دو مورد به هم دیگه چیه؟؟؟ مشکل من عدم اطلاع از سرنوشت پاور هست که باید معلوم بشه کجاست نه اینکه برم از بخش خدمات پاور بپرسم چرا پاورم رو تحویل نگرفتید و برید پیگیری کنید.
انشالله که مشکلاتی که روی کاغذ نوشتم بررسی و بر طرف شده باشه تا من دوباره پاور رو ارسال نکنم.

دلیلش رو عرض کردم خدمت شما.

پاور شما طبق استعلامی که بنده از مسئول مربوطه کردم اصلا مشکلی نداره که برطرف بشه. تست ریپورت هم که قبلا کتباً خدمت شما ارسال شده.
ممنون.لطفا برگه ریپورت جدید مهر شده هم بهم بدید.

خواهش می کنم. بله. حتما.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان