green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پاور ۱۳۵۰
#1
با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده حدود ۲ ماه پیش یک پاور 1350ocdg در شیراز خریداری کردم پاور عالی بی صدا و خنک با کابلهای مرتب و شیک ولی متاسفانه وسط کار ناگهانی خاموش شد و وقتی دکمه کیس رو میزنم یه صدای کلیک مانند مثل صدای رله اتومبیل یا استبلایزر از پاور میومد و بنده شک به مادر بورد کردم مادر بورد رو تست کردم سالم بود و پاور رو جدا کردم و با یک تکه سیم پینهای مربوطه رو اتصال دادم و پاور باز همون صدای کلیک رو میده و روشن نمیشه.
چطور میتونم با پاور آکبند تعویضش کنم من هنوز استفاده ای ازین‌ پاور با این همه تواناییش نکردم کلا دوتا 2080ti روش بوده حتی ۵۰ درصد ظرفیتشم پر نکردم و کارکردشم ۸ ساعت تو روز بوده به جز روزای تعطیل و بعضز شبها که برای رندر روشن مونده که توی سایت نوشته شده برای کاربرد ۲۴/۷ مناسبه ولی اینجوری شده و من نمیخوام به این زودی پاورم تعمیری بشه. لطفا راهنمایی بفرمایید. من پاود ۵۸۵ گرین دارم بالای ۱۰ ساله دایما زیر فشار داره کار میکنه از 6970 روش گذاشتم تا 5700 به خاطر تجریه خوبی که با اون پاور داشتم این پاور گرون قیمت رو خریدم که مدتها استفاده کنم باز اما اینجوری شد.
در ضمن سیستم به استبلایزر سارا نو ۲.۵ کیلو ولت آمپر وصل هست و نوسانی درکار نیست.
فایلای بوت ویندوزم هم پریدن ولی اطلاعاتم سرجاشه شکر خدا. شب گذاشتم رو رندر صبح اومدم دیدم خاموشه روشن نمیشه دیگه. البته هیچ قطعه ای اسیب ندیده و فقط فایلهاس بوت ویندوز پریده.
با تشکر
پاسخ
#2
سلام. پاور رو به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید. پس از بررسی در گارانتی گرین نتیجه خدمتتون اعلام میشه.
پاسخ
#3
(11-21-2020, 11:08 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. پاور رو به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید. پس از بررسی در گارانتی گرین نتیجه خدمتتون اعلام میشه.
با سلام توی وب سایت اعلام کردید که بین ۱۰ تا ۱۴ پاسخگو هستند مراکز پشتیبانیتون دفتر شیراز در یک مجتمع به نام مجتمع کسری هست که به کل تعطیل هست من منتظرم ببینم ۱۰ باز میکنند یا نه بیرون مجتمع ایستادم.
به تلفن هم‌ پاسخ نمیدن.
تهران هم حالا امروز ۱۰ به بعد تماس میگیرم. فعلا که پاسخگو نیستند

با تهران تماس موفق شدم بگیرم به صراحت بهم‌گفتن هیچ‌کاری از دستمون بر نمیاد نماینده شیرازمونم بستست و گفتن فعلا بیخیال پاورت شو عملا. ۱۰ سال ۱۰ ماهم گارانتی داره کلت ۳ ماه کار نکرده
پاسخ
#4
(11-22-2020, 09:16 AM)kasra91 نوشته است:
(11-21-2020, 11:08 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. پاور رو به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید. پس از بررسی در گارانتی گرین نتیجه خدمتتون اعلام میشه.
با سلام توی وب سایت اعلام کردید که بین ۱۰ تا ۱۴ پاسخگو هستند مراکز پشتیبانیتون دفتر شیراز در یک مجتمع به نام مجتمع کسری هست که به کل تعطیل هست من منتظرم ببینم ۱۰ باز میکنند یا نه بیرون مجتمع ایستادم.
به تلفن هم‌ پاسخ نمیدن.
تهران هم حالا امروز ۱۰ به بعد تماس میگیرم. فعلا که پاسخگو نیستند

با تهران تماس موفق شدم بگیرم به صراحت بهم‌گفتن هیچ‌کاری از دستمون بر نمیاد نماینده شیرازمونم بستست و گفتن فعلا بیخیال پاورت شو عملا. ۱۰ سال ۱۰ ماهم گارانتی داره کلت ۳ ماه کار نکرده

متوجه منظورتون نمیشم. یعنی چی که کاری از دستمون برنمیاد؟

الان همان طور که خودتون مظلع هستید %90 مملکت تعطیل شده و گارانتی گرین هم با حداقل نیرو ممکن در حال فعالیت هستش. خیلی از همکاران ما هم متاسفانه درگیر بیماری شدند. اگر براتون امکان داره بعد از پایان محدودیت ها با پیغام خصوصی با من در ارتباط باشید تا پیگیر امرتون باشم.
پاسخ
#5
(11-22-2020, 02:59 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(11-22-2020, 09:16 AM)kasra91 نوشته است:
(11-21-2020, 11:08 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. پاور رو به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید. پس از بررسی در گارانتی گرین نتیجه خدمتتون اعلام میشه.
با سلام توی وب سایت اعلام کردید که بین ۱۰ تا ۱۴ پاسخگو هستند مراکز پشتیبانیتون دفتر شیراز در یک مجتمع به نام مجتمع کسری هست که به کل تعطیل هست من منتظرم ببینم ۱۰ باز میکنند یا نه بیرون مجتمع ایستادم.
به تلفن هم‌ پاسخ نمیدن.
تهران هم حالا امروز ۱۰ به بعد تماس میگیرم. فعلا که پاسخگو نیستند

با تهران تماس موفق شدم بگیرم به صراحت بهم‌گفتن هیچ‌کاری از دستمون بر نمیاد نماینده شیرازمونم بستست و گفتن فعلا بیخیال پاورت شو عملا. ۱۰ سال ۱۰ ماهم گارانتی داره کلت ۳ ماه کار نکرده

متوجه منظورتون نمیشم. یعنی چی که کاری از دستمون برنمیاد؟

الان همان طور که خودتون مظلع هستید %90 مملکت تعطیل شده و گارانتی گرین هم با حداقل نیرو ممکن در حال فعالیت هستش. خیلی از همکاران ما هم متاسفانه درگیر بیماری شدند. اگر براتون امکان داره بعد از پایان محدودیت ها با پیغام خصوصی با من در ارتباط باشید تا پیگیر امرتون باشم.
من رفتم فعلا یه پاور ۱۲۰۰ آکبند جهت حفظ آبروم خریدم که بتونم سیستم رو روشن کنم و کار رو تحویل بدم.گفتند پاور رو شیراز که‌نمیتونی تحویل بدی چون تعطیله جاده هم بستست گفتم با پست میفرستم گفتند تهرانم نفرست چون معلوم نیست کی بشه کارش رو انجام بدیم. فعلا من تو جعبه گذاشتمش تو کمد.
بنده هم بعد از ظهرها توی شرکت خصوصی فعالیت میکنم شرکت های پشتیبانی فعالیت دارند عموما. حالا دیگه من ناچار به پرداخت هزینه شدم تا بعد از تعطیلی شاید بشه حدودیش رو جبران کرد با فروش یکی از پاورا بعد از تعیین تکلیف ۱۳۵۰.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان