08-31-2021, 08:34 PM
(08-31-2021, 02:29 PM)Poorya نوشته است: با عرض سلام، لطفا پاورتون رو به واحد خدمات پس از فروش ارجاع بدید تا فن متناسب با پاورتون رو برای شما روی پاور ببندندسلام ببخشید در پاسخ قبلی به پست من ازم شماره تلفن خواستن و قرار شد زنگ بزنن ! الان چیکار کنم ؟ به کجا باید ارسال کنم ؟ با توجه به اینکه پاور رو خودم باز کرده ام و گارانتی باطل شده بازم به من خدمات خواهند داد ؟ حتما لازم هست پاور به این سنگینی رو پست کنم و چندین روز هم بدون پاور بمونم و کلی هزینه پست رفت و برگشت پاور بکنم ؟ یعنی از همون فن خودش نمیتونن برا من ارسال کنن ؟ مبلغ رو هم قبل ارسال برای شرکت پرداخت میکنم + هزینه ارسال .