green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تک رنگ شدن یکباره و بدون دلیل خنک کننده مایع پردازنده گرین GLACIER 120 ARGB
#1
سلام ...
دیشب طبق معمول داشتم کار میکردم با سیستمم ، به یکباره رنگ فن تغییر پیدا کرد و شد بنفش !
هر چی روی کنترل هم میزنم تأثیری نداره و رنگش عوض نمیشه .
مادربرد من Asus Prime-Z390-P هست و به صورت Native از RGB پشتیبانی نمیکنه ، به همین دلیل از کیت داخل جعبه استفاده کردیم .
رنگ فن رو هم من به صورت دستی حدود 2 ماهه روی آبی فیروزه ای گذاشته بودم و تغییر نداده بودم .
چه اتفاقی برای فن افتاده یعنی الان ؟
خراب شده ؟
پاسخ
#2
سلام. نورپردازی روی بلاک کار میکنه؟

اگر نورپردازی بلاک کار میکنه تمامی اتصالات مربوط به نورپردازی فن رو چک کنید. اگر مشکلی نداشت همراه با جعبه دستگاه و فن معیوب به گارانتی مراجعه کنید.
پاسخ
#3
(08-05-2021, 03:26 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. نورپردازی روی بلاک کار میکنه؟

اگر نورپردازی بلاک کار میکنه تمامی اتصالات مربوط به نورپردازی فن رو چک کنید. اگر مشکلی نداشت همراه با جعبه دستگاه و فن معیوب به گارانتی مراجعه کنید.

نه ...
اونم دقیقاً هنگ کرده !
تصویرش رو براتون در زیر میزارم ببینید :

https://s4.uupload.ir/files/photo_2021-0...6_cbko.jpg
پاسخ
#4
لطفاً یک بار برق پاور سیستم رو قطع کنید و بعد از 5 دقیقه دوباره وصل کنید. اگر مشکل حل نشد کنترلر RGB مشکل داره. اون رو به همراه جعبه دستگاه به گارانتی ارسال کنید.
پاسخ
#5
(08-05-2021, 11:18 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: لطفاً یک بار برق پاور سیستم رو قطع کنید و بعد از 5 دقیقه دوباره وصل کنید. اگر مشکل حل نشد کنترلر RGB مشکل داره. اون رو به همراه جعبه دستگاه به گارانتی ارسال کنید.

دقیقاً همین کارم کردم ...
کابل برق رو کشیدم ، دکمه پاور رو برای 1 دقیقه نگه داشتم ، سیستم هم به مدت چندین ساعت خاموش بود و روشن کردم باز دیدم همینطوره .
باید از کنترلر باشه پس .
پاسخ
#6
عزیزان مسئول لطفاً پاسخ بدن ...
متأسفانه گویا از کنترلر دستگاه هست .
امروز برای خودش دوباره شروع کرد به رنگی شدن و داره میچرخه ، اما کنترل با توجه به تعویض باتری روش کار نمیکنه .
قطعاً الان باید کل مجموعه فرستاده بشه گارانتی برای کارشناسی ، منتها من چون به سیستمم بسیار نیاز دارم و نمیتونم کارمو تعطیل کنم و مستقیم با سیستم در ارتباط هستم ، آیا امکانش هست فقط کنترلر رو با جعبه به شرکت ارسال کنم برای گارانتی ؟
چون با توجه به شرایط کرونا قطعاً زمانبر هست کارشناسی شما .
من تماس گرفتم با پشتیبانی ولی جوابمو ندادن ، به همین خاطر اینجا پیام گذاشتم .
پاسخ
#7
سلام. لطفا شماره تماستون رو برای بنده به صورت خصوصی ارسال کنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان