green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روشن نشدنledفن خنک کننده notus400
#1
سلام
وقت بخیر
Rgbهیتسینک روشن میشه,ولی برای فن روشن نمیشه
درصورتی ک خوده فن کارمیکنه
تازه خریدیم و rgb هیتسینک هم با هاب فن کیس امتحان کردیم،یعنی اونم به خودیه خود روشن نمیشه،سیمش رو جدا به هاب فن متصل کردیم
بفرستیم گارانتی؟
درضمن،مامغازه دارهستیم،چند سری کامل هاب فن داریم،دست نخورده،چون موقع اسمبل تمام تجهیزات گرین رو استفاده کردیم،هم داخل واترکولینگ داشت،هم کیس،بهمین دلیل یکیش دست نخورده مونده
اگرکسی نیازداره ۰۹۱۹۷۳۹۰۰۲۷
راستش خواستیم بفرستیم خوده شرکت گرین،ولی نمیدونستیم چطور
یاعلی(ع)
پاسخ
#2
با سلام. کانکتور ARGB فن با تاپ کاور مشترک هست. چک کنید در هنگام اسمبل از هم جدا نشده باشند. اگر اتصالات برقرار هست (به صورت پیشفرض بدون اتصال کانکتور سه پین ARGB، نورپردازی فن و تاپ کاور روشن می شود) و همچنان نورپردازی فن فعال نمی شود به واحد گارانتی مراجعه فرمایید.
پاسخ
#3
سلام
وقت بخیر
سوالم اینه که فقط فن رو باید ببرم گارانتی یا با هیتسینک کامل؟
نمیشه فقط فن رو همراه کارتن فن بفرستیم گارانتی و هیتسینک رو با یه فن دیگه فعلا راه بندازیم و سیستم هم خاموش نمونه؟
پاسخ
#4
(05-07-2025, 06:15 AM)MAJIDMBK نوشته است: سلام
وقت بخیر
سوالم اینه که فقط فن رو باید ببرم گارانتی یا با هیتسینک کامل؟
نمیشه فقط فن رو همراه کارتن فن بفرستیم گارانتی و هیتسینک رو با یه فن  دیگه فعلا راه بندازیم و سیستم هم خاموش نمونه؟

سلام. مشکلی نداره. فن رو همراه با جعبه برای گارانتی ارسال کنید.
پاسخ
#5
(05-07-2025, 11:45 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(05-07-2025, 06:15 AM)MAJIDMBK نوشته است: سلام
وقت بخیر
سوالم اینه که فقط فن رو باید ببرم گارانتی یا با هیتسینک کامل؟
نمیشه فقط فن رو همراه کارتن فن بفرستیم گارانتی و هیتسینک رو با یه فن  دیگه فعلا راه بندازیم و سیستم هم خاموش نمونه؟

سلام. مشکلی نداره. فن رو همراه با جعبه برای گارانتی ارسال کنید.
سلام دوباره
مدتی هست که هرچقدر با شماره های گرین تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست
فن رو همراه کارتن پست کنیم به آدرس گارانتی،انجام میدن خودشون؟
پاسخ
#6
(8 ساعت پیش)MAJIDMBK نوشته است:
(05-07-2025, 11:45 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(05-07-2025, 06:15 AM)MAJIDMBK نوشته است: سلام
وقت بخیر
سوالم اینه که فقط فن رو باید ببرم گارانتی یا با هیتسینک کامل؟
نمیشه فقط فن رو همراه کارتن فن بفرستیم گارانتی و هیتسینک رو با یه فن  دیگه فعلا راه بندازیم و سیستم هم خاموش نمونه؟

سلام. مشکلی نداره. فن رو همراه با جعبه برای گارانتی ارسال کنید.
سلام دوباره
مدتی هست که هرچقدر با شماره های گرین تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست
فن رو همراه کارتن پست کنیم به آدرس گارانتی،انجام میدن خودشون؟

سلام. با شماره 02188170017 در ساعات 9 الی 16:30 تماس بگیرید همکاران بخش گارانتی در خدمتتون هستند.

تهران تشریف دارید یا شهرستان؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان