green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عدم اطلاع از سرنوشت پاور
#1
سلام.
۱۰ بهمن پاور گرین مدل ۸۵۰ وات او سی پی سی رو تحویل نماینده اراک دادم و ۱۶ بهمن اون رو برای شرکت ارسال کردند.
ولی هنوز به دست شرکت نرسیده.
چرا این قضیه باید اینقدر طول بکشه؟؟ چرا باید نماینده ۶ روز بعد از پدیرش قطعه اون رو برای شرکت ارسال کنه؟؟ همه چیز رو مادی در نظر میگیرید و فکر نمیکنید که شاید مصرف کننده به قطعه نیاز داره و باید هر چه سریعتر مشکلش بر طرف بشه یا اطلاع پیدا کنه؟؟ با مسئول شکایات هم صحبت کردم ولی بهم میگن که با بخش پاور صحبت کن تا راهنماییت کنن. مشکل من چه ربطی به بخش خدمات پاور داره که من رو به این بخش ارجاع میدن و میگن از این بخش پیگیری کن؟؟ این نمونه بارز بی مسئولیتی در قبال مصرف کننده هست. اگه به خاطر قانون مسخره شرکت نبود خودم شخصا پاور رو برای گارانتی ارسال میکردم. به خاطر این قضیه حدود ۳ هفته هست که کار و زندگیم مختل شده. در ضمن این دفعه سومی هست که پاور رو به خاطر یک عیب یا خطای مشترک برای شرکت ارسال میکنم. 
اگه تا شنبه از وضعیت پاورم اطلاع پیدا نکنم، از طریق تعزیرات، اتحادیه و سازمان صمت ازتون شکایت میکنم و عواقبش با خودتون هست.
Life without love is better
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
عدم اطلاع از سرنوشت پاور - توسط DM.JAGUAR - 02-14-2024, 01:11 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان