08-28-2023, 11:04 AM
(07-24-2023, 01:42 PM)ImanKh نوشته است:سلام. وقت بخیر. خسته نباشید.(07-23-2023, 05:45 PM)ST92 نوشته است: شرمنده امکانش هست شماره کامل این آی سی رو بهم بگین؟ هیچ جوره قابل خوندن نیست. خیلی ممنوندشمنتون شرمنده اما دوست خوبم، این مورد جزو اموال و اختیارات شرکت هست و قابل ارائعه به یوزر نیست. ایکاش به جای باز کردن هاب، حداقل به جهت مطمئن شدن از سلامت اون ابتدا از خدمات گارانتی استفاده میکردید.
شرمنده مجددا مزاحم میشم. هاب رو فرستاده بودم تهران که گفتن تعمیر نمیکنن و با هزینه یه دونه نوشو فرستادن که شنبه ی قبل رسیدم ارومیه تحویل گرفتم. من بهشون گفتم حتما داغی قبلی رو هم بفرستن و یه دونه هم تبدیل y یک به دو 4 پین، اما حتی با اینکه هزینه اخذ شده داغی عودت داده نشده. تلفن تکنیسین اون بخش هم از شنبه ی قبل هر روز تماس گرفتم پاسخگو نیست. با عنوان تعمیر واترکولینگ و خشک کننده فاکتور خورده برا تاریخ 1402/5/23. بیزحمت امکانش هست این مورد رو پیگیری بفرمایید؟ خیلی ممنون