(11-21-2020, 11:08 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. پاور رو به نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش تحویل بدید. پس از بررسی در گارانتی گرین نتیجه خدمتتون اعلام میشه.با سلام توی وب سایت اعلام کردید که بین ۱۰ تا ۱۴ پاسخگو هستند مراکز پشتیبانیتون دفتر شیراز در یک مجتمع به نام مجتمع کسری هست که به کل تعطیل هست من منتظرم ببینم ۱۰ باز میکنند یا نه بیرون مجتمع ایستادم.
به تلفن هم پاسخ نمیدن.
تهران هم حالا امروز ۱۰ به بعد تماس میگیرم. فعلا که پاسخگو نیستند
با تهران تماس موفق شدم بگیرم به صراحت بهمگفتن هیچکاری از دستمون بر نمیاد نماینده شیرازمونم بستست و گفتن فعلا بیخیال پاورت شو عملا. ۱۰ سال ۱۰ ماهم گارانتی داره کلت ۳ ماه کار نکرده