01-17-2021, 11:05 AM
(01-11-2021, 12:50 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:سلام آقای موسوی عزیز(01-11-2021, 10:26 AM)Javad901 نوشته است:(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.سلام آقای موسوی
فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
من امروز با گارانتی تماس گرفتم گفتند پاور سالم هست و مشکل نداره.
میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کابل های پاور باشه به خصوص کابلی که به GPU متصل هست.
در ضمن آقای فلاحی تست کردن و گفتن نیاز به فلش میکروکنترل بایوس پاور نبوده.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم مشکل رو حل کنم.
اگر نیاز هست تا کابل ها رو برای تست به گارانتی بفرستم.
سلام. طبق پیگیری های بنده پاور شما با فلش مشکلش حل شده و براتون ارسال شده. لطفا شماره تماستون رو برای بنده پیغام خصوصی کنید.
من امروز پاور به دستم رسید و تست کردم. مشکل حل شده بود.
خیلی ممنون از تیم قدرتمند گرین
به نظرم یه مقاله با موضوع میکروکنترل ها و این ویژگی های جدید پاور های دیجیتال یا این مشکلی که برای من پیش اومده بود توی سایت قرار بدید چون من توی هیچ سایت خارجی و ایرانی ندیدم که به این موضوع پرداخته باشه.
با تشکر