01-11-2021, 10:26 AM
(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.سلام آقای موسوی
فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
من امروز با گارانتی تماس گرفتم گفتند پاور سالم هست و مشکل نداره.
میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کابل های پاور باشه به خصوص کابلی که به GPU متصل هست.
در ضمن آقای فلاحی تست کردن و گفتن نیاز به فلش میکروکنترل بایوس پاور نبوده.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم مشکل رو حل کنم.
اگر نیاز هست تا کابل ها رو برای تست به گارانتی بفرستم.