01-03-2021, 02:52 PM
(01-01-2021, 08:33 PM)farixsd نوشته است:خوشبختانه من نیستم این کاربر(12-31-2020, 11:45 AM)MSI نوشته است:(12-31-2020, 01:05 AM)farixsd نوشته است:[quote pid='228' dateline='1609364106'](12-30-2020, 10:03 AM)MSI نوشته است:سلام(12-29-2020, 01:39 PM)MSI نوشته است: سلام دوست عزیز همانطور که در انجمن لیون کامپیوتر هم به صورت خصوصی پیام داده بودید .بایوس شما به هر دلیلی به عنوان بایوس استاندارد شناسایی نمیشه .من با تایوان هماهنگ کردم و بخش بایوس یک بایوس کاستوم برای حل مشکل شما آماده میکنند . هر زمانی که ارسال کردند من برای شما میفرستم .بایوس را در اینجا برای شما اپلود کردیم
با تشکر
https://uupload.ir/view/b06i_e7c09iem.7z/
خیلی ممنون
متاسفانه یادم نمیاد پیام داده بوده باشم در هر صورت عذرخواهی میکنم
دلیل غیراستاندارد بودن چی هست ؟
سلام
نمیشه این مورد بدون بررسی نظری داد .

در مورد بررسی که گفتین وارد کننده اطلاع نداره چه کالایی با چه مشخصاتی میاره ؟
با خود من تاحالا 3تا کاربر دیدم که هیمن مشکل رو تو انجمن ها سوال کردن و به احتمال زیاد همه ی این مادربرد ها همین مشکل رو دارن تو ایران حالا اکثرا دنبال آپدیت نیستن
خود شرکت تایوان چی میگه در این باره ؟ اگر ممکن هست سوال کنید هر دفعه نمیشه مزاحم شد برای آپدیت بایوس
الان من میترسم آپدیت کنم با نوجه به این غیر استاندارد بودن
سلام مجدد
اصلا نگران باشید . بایوس استاندارده و مشکل این کاربر را حل کرده است .باتشکر
[/quote]