5 ساعت پیش
(7 ساعت پیش)MAJIDMBK نوشته است:(05-07-2025, 11:45 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:سلام دوباره(05-07-2025, 06:15 AM)MAJIDMBK نوشته است: سلام
وقت بخیر
سوالم اینه که فقط فن رو باید ببرم گارانتی یا با هیتسینک کامل؟
نمیشه فقط فن رو همراه کارتن فن بفرستیم گارانتی و هیتسینک رو با یه فن دیگه فعلا راه بندازیم و سیستم هم خاموش نمونه؟
سلام. مشکلی نداره. فن رو همراه با جعبه برای گارانتی ارسال کنید.
مدتی هست که هرچقدر با شماره های گرین تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست
فن رو همراه کارتن پست کنیم به آدرس گارانتی،انجام میدن خودشون؟
سلام. با شماره 02188170017 در ساعات 9 الی 16:30 تماس بگیرید همکاران بخش گارانتی در خدمتتون هستند.
تهران تشریف دارید یا شهرستان؟