(03-10-2025, 12:30 PM)ImanKh نوشته است:چون ظاهرا خودم باید ارسال کنم برای همون پرسیدم.(03-10-2025, 12:13 PM)shj نوشته است:خیر. بخش شهرستان خودشون اینموارد رو به واحد گارانتی ارجاع میدن. فقط شماره رهگیری مرسوله رو چک بفرمایید از موقع تحویل چند روز یکبار از واحد شهرستان و گارانتی مراحل کار محصولتون رو پیگیری کنید.(03-10-2025, 10:07 AM)ImanKh نوشته است:(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلامبا سلام.
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.
سپاسگذارم. آیا نیازه قبلش تماس بگیرم و هماهنگ کنم؟با شماره 02188170017؟
و یک سوال دیگه من لحیم کاری میکردم و هویه خورد به کلید تب، یکم جا گذاشت.ممکنه کیبورد شامل گارانتی نشه؟ اگه نشد حالا غیر از هزینه پست، دفتر مرکزی دانگل جدا میفروشه؟