02-06-2025, 11:23 PM
سلام مجدد. مسئله خیلی خیلی ساده بود دوست عزیز. فن دستگاه شما خراب بوده و می شد خیلی ساده و سریع این فن رو برای شما تعویض کرد. منتهی شما به جای باز کردن فن کل کولر رو باز کردید، از طرفی به طرز عجیبی کل خمیر سیلیکون که برای 2 الی 3 بار استفاده کافیه رو به یک باره مصرف کردید.
شما حتی اگر می فرمودید شهرستان تشریف دارید امر می کردید فن براتون ارسال می کردیم. باور بفرمایید خودتون کارتون رو تا این حد پیچیده کردید.
لطف کنید، چند روزی تامل بفرمایید بنده بعد از تعطیلات پیگیر امر شما خواهم بود.
دوست عزیز این میزان تنوع محصول در کنار ده ها نمایندگی در سرتاسر کشور رو در نظر بگیرید .. چیزی که شما در موردش صحبت می کنید عملا امکان پذیر نیست. از طرفی اکثر محصولات نیاز به بررسی تخصصی تر دارند و حتما می بایست در دفتر گارانتی مرکزی توسط تجهیزات تخصصی تست شوند.
شما حتی اگر می فرمودید شهرستان تشریف دارید امر می کردید فن براتون ارسال می کردیم. باور بفرمایید خودتون کارتون رو تا این حد پیچیده کردید.

لطف کنید، چند روزی تامل بفرمایید بنده بعد از تعطیلات پیگیر امر شما خواهم بود.
نقل قول: استان ما فقط یک نمایندگی داره! و اونطور که متوجه شدم تنها محصول برای تعویض در تمامی نمایندگیها کیبورد هست و بدون شک محصولات دیگری هم هستن که خرابی بالاتری میتونن داشته باشن اما تنها محصول موجود یک قلم کیبورد هست.
دوست عزیز این میزان تنوع محصول در کنار ده ها نمایندگی در سرتاسر کشور رو در نظر بگیرید .. چیزی که شما در موردش صحبت می کنید عملا امکان پذیر نیست. از طرفی اکثر محصولات نیاز به بررسی تخصصی تر دارند و حتما می بایست در دفتر گارانتی مرکزی توسط تجهیزات تخصصی تست شوند.