green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کار نکردن نصف LED های NOTUS 400 ARGB
#5
(02-06-2025, 01:40 PM)Hadi MP نوشته است:
(01-28-2025, 06:02 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.
سلام. آقای موسوی پک تکمیل فن شنبه تاریخ 1403/11/13 جهت استفاده از خدمات گارانتی به نماینده گرین در اذربایجان غربی -شرکت پایا پردازش ارومیه با کد پذیرش: 3007872 و کد محصول : 30900906137503578 تحویل دادم. و امروز 11/18 با نمایندگی تماس گرفتم و فرمودن همچنان نیومده.
در شرایط فعلی چندین مسئله بوجود اومده که نیاز دیدم به شما اطلاع بدم:
1. هنگام باز کردن فن 2 عدد چسب دو طرفه‌ که برای راحتی نصب و ثابت شدن براکت موجود هست، رسماً به مادربرد جوش می‌خوره و جدا کردن براکت کم موند مادربرد بشکونه! طراحی براکت برخلاف مدل‌های دیگه جوری هست که روی سوکت کامل نمیشینه و برای ثابت شدنش استفاده از اون چسب‌ها به نوعی اجباری میباشد که هنگام باز کردن فن به هر دلیلی چسب‌ها با مصیبت و بدبختی جدا میشه و امکان صدمه به مادربرد هست، همینطور در صورت استفاده دوباره فن اون چسب‌ها قابل استفاده در سیستم دیگه نیست! اطلاع دقیق ندارم که نسخه اصلی SAMA هم به همین صورت طراحی و تولید شده یا خیر اما نوتوس 400 در بخش براکت وضعیت خوبی نداره.

2. طی مراجعه به نمایندگی آقای محترم کارگزاری خواستن فن با یک پک آکبند تعویض کنن، اما فرمودن باید از نمایندگی مرکزی بپرسیم بعد. طی تماس با همکاران بخش گارانتی و توضیح مسئله؛ اولین آقا گفتن: فن ما تعمیر میکنیم؟! باید ارسال بشه تهران، نماینده‌های ما جنس برای تعویض و گارانتی ندارن بجز کیبورد! با توضیح بیشتر من که فن آکبند هست و فقط 7 ساعت کار کرده و انصاف نیست من چندین روز منتظر باشم گفتن وصل میکنیم همکار دیگری پاسخ بدن: سپس به آقای ارجمند از بخش گارانتی وصل کردن و دوباره مسئله رو توضیح دادم و اطلاع دادم که به آقای موسوی توضیح دادم و می‌تونید در انجمن گرین هم مشاهده کنید. پاسخ ایشون: آقای موسوی در بخش گارانتی نیست ( غیر مستقیم فرمودن یعنی ایشون کاره‌ای نیست و هرچی به شما گفته ما قبول نداریم!) سپس با توضیح من که فن آکبند هست الان چسب‌هایی که گذاشتین از بین رفته و حتی خمیرسیلیکون نیز استفاده شده و بخاطر مشکل محصول که از صفر بودن موجود هست من مجبور به مراجعه به گارانتی شدم همچنان پافشار کردن که خیر براکت تعویض نمیشه فقط و فقط فن تعویض خواهد شد! در قبال درخواست من که اجازه بدید آقای کارگزاری فن تعویض کنن باز هم مقاومت کردن و گفتن باید بیاد تهران. فقط گفتن به نمایندگی بگید هزینه ارسال ما پرداخت می‌کنیم امروز ارسال کنن. 

3. بر اساس وضعیت موجود؛ انجمن گرین برای خدمات و گارانتی محصولات گرین درست شده، و وقتی کاربری داخل انجمن مشکل مطرح می‌کنه توسط کارشناسان گرین پاسخ داده می‌شه درسته؟ آیا شایسته هست که به مشتری می‌فرمایند آقای موسوی تو بخش گارانتی نیست و ما شیوه خودمونو داریم؟ خب اگر قراره بخش گارانتی فقط گفته خودشو قبول کنه زحمت بکشه چندتا نماینده داخل انجمن بزاره تا به مشکلات پاسخ بدن. 
مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟
وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

در نهایت بدون شک شرکت گرین با SAMA جهت برگشت محصولات مشکل دار و خراب شده قرارداد داره! آیا انصاف هست که مشتری اینهمه برای محصول هزینه کنه و حتی از خدمات اصولی که حقشه هم نتونه استفاده کنه؟
(مدتی پیش یک ست کیبورد و ماوس از برندی معروف تحت گارانتی آواژنگ تهیه کرده بودیم، بعد از استفاده یک ماهه کیبورد دچار قفل شد و کار نمی‌کرد. بعد از تحویل به نمایندگی آواژنگ با وجود سالم بودن ماوس، پک قبلی تحویل گرفته و یک پک آکبند دیگر تحویل داده شد!) 

لطفاً نسبت به پیگیری مسئله اقدام نمایید و مسائل ذکر شده را از یک مشتری قدیمی گرین که سال‌هاست از این برند برای خود و آشنایان خرید می‌کند مد نظر قرار دهید. هدف ما پیشرفت مجموعه گرین است. من اولین روزهایی که گرین نوتوس ARGB اومد تهیه کردم و داخل یوتیوب و آپارات کلیپ نصبشو گذاشتم و از کیفیت ساخت و کنترل دماش تعریف کردم، متاسفانه موفق به تهیه پاورهای جدید شرکت نشدم که در مورد اونها هم مطلب بنویسم. اما مسائل این چنینی باعث ایجاد ناراحتی می‌شود.
تشکر.

سلام. خیلی خلاصه خدمت شما عرض کنم. بنده به شما عرض کردم فن رو برای گارانتی بفرستید ولی شما کل کولر رو باز کردید و این مشکلات رو برای خودتون ایجاد کردید. کارشناس گارانتی درست عرض کردند و در این موارد که فقط فن دستگاه معیوب شده کل کولر تعویض نمیشه و فقط فن تعویض میشه. خمیر سیلیکون موجود در بسته بندی هم تقریبا 2 الی 3 بار استفاده کافیه و این موضوع بارها تست شده.

تولید کننده این فن اصلا SAMA نیست و شرکت دیگه ای هستش. مکانیزم نصب این کولر کلا توسط تیم فنی ما بهینه سازی شده و براکت های پلاستیکی پیش فرض این کولر با نمونه های فلزی تعویض شدند. چسب های نام برده می بایست فوق العاده قدرتمند باشند تا در حین نصب وزن براکت فلزی رو تحمل کنند.


نقل قول: مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

مشکل اصلی همین تعدد بالای نمایندگان هست که در صورت اجرای این امر بخش عمده ای از انبار محصول خالی خواهد شد. این امر معمولا برای کالاهایی هست که استهلاک و خرابی بالاتری دارند. آمار خرابی کولرهای گرین فوق العاده پایین هستش.

نقل قول: حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟ وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

فرآیند گارانتی محصول در مواردی که کالا از شهرستان ارسال میشه به صورت متوسط 10 الی 15 روز طول میکشه. انشاالله به زودی مشکل شما حل میشه. بخش پیگیری سرویس هم تست شد و اوکیه.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: کار نکردن نصف LED های NOTUS 400 ARGB - توسط Mahdi_Moosavi - 02-06-2025, 09:44 PM

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان