12-06-2020, 04:33 PM
(12-06-2020, 03:16 PM)Hamed! نوشته است:(12-06-2020, 09:01 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کردید آیا کارتن کیس ضربه نخورده؟
به دلیل محدودیت های کرونایی گاارنتی گرین با نیمی از کارکنان فعالیت می کنه.
فن های معیوب در اغلب اوقات تعویض میشه و تعمیر نمی شوند.
بعد از ساعت 10 صبح با داخلی 7270 تماس بگیرید. همکاران بنده کمکتون می کنند.
سلام
فک نمیکردم اینقدر سریع پاسخگو باشید ! واقعا از پشتیبانیتون خوشم آمد.
نه کیس کاملا سالمه و حتی یک خط و خشی روش نداره چه برسه به ضربه !
تماس گرفتم با داخلی مورد نظر و راهنمایی کامل کردند و فن هارا به نمایندگی تحویل دادم.
دوستان حتما بعد از اینکه فن ها به دستم برسه یا مشکل رفع بشه همینجا مجدد پست ارسال میکنم.
آقای موسوی امکان داره هنگام ارسال فن هام دوپیچ مربوط به فن پشت کیس هم ارسال بشه ؟ چون اینها را موقع باز کردن گم کردم و نمیخوام از پیچ متفرقه استفاده کنم.
ممنونم آقای موسوی
با همون شماره تماس بگیرید و درخواستتون رو اعلام کنید. البته به احتمال زیاد همون نمایندگی پیچ ها رو موجود داشته باشه.
خواهش می کنم.