تشکر از پاسخ کامل شما،
چند سوال دیگر هم داشتم
۱) دو فن ۲۰۰ که جلوی این کیس بسته شده ظاهرا فقط شامل خدمات گارانتی می شود و فروش مجزا ندارید بعد از گارانتی و خراب شدن احتمالی باید فن ۱۲۰ تهیه و نصب شود و امکان نصب فن ۱۲۰ در جلو دارد؟!
۲) اگر زبانه های پنل پلاستیکی قاب کیس بشکند و مشتری ادعا کند که پلاستیک سازنده خشک بوده شامل گارانتی می شود؟
۳) میزان وجود خط و خش روی بدنه کیس ها یا قاب پلاستیکی از نظر کنترل کیفی آن ها حدودا در چه حد یا چند درصد است؟ مثلا از ۱۰ نمونه جعبه گشایی چه تعداد را می توان گفت که اصلا هیچ خط و خشی ندارد و کامل سیقلی و بدون کوچکترین زدگی باشد؟
۴) کابل MB SYNC داخل جعبه هست؟
چند سوال دیگر هم داشتم
۱) دو فن ۲۰۰ که جلوی این کیس بسته شده ظاهرا فقط شامل خدمات گارانتی می شود و فروش مجزا ندارید بعد از گارانتی و خراب شدن احتمالی باید فن ۱۲۰ تهیه و نصب شود و امکان نصب فن ۱۲۰ در جلو دارد؟!
۲) اگر زبانه های پنل پلاستیکی قاب کیس بشکند و مشتری ادعا کند که پلاستیک سازنده خشک بوده شامل گارانتی می شود؟
۳) میزان وجود خط و خش روی بدنه کیس ها یا قاب پلاستیکی از نظر کنترل کیفی آن ها حدودا در چه حد یا چند درصد است؟ مثلا از ۱۰ نمونه جعبه گشایی چه تعداد را می توان گفت که اصلا هیچ خط و خشی ندارد و کامل سیقلی و بدون کوچکترین زدگی باشد؟
۴) کابل MB SYNC داخل جعبه هست؟