02-08-2023, 10:14 AM
(02-08-2023, 12:18 AM)drsherman نوشته است: سلامدرود
۱) کیس های گرینی که در دیجی کالا بفروش میرسند وضعیت گارانتی آنها مشخص نیست، آیا گارانتی شامل حال آنها می شود یا خیر؟ زمان شروع گارانتی به چه صورت است؟
۲) ایا گارانتی شامل حال فن ها و کابل ها هم می شود؟
۳) میزان دور و صدای فن ها در این نوع کیس در کمترین دور نسبت به رقبا چند دسیبل و بی صدا است؟ و چند حالت سرعت دارد و ایا امکان کاهش سرعت از مادربرد وجود دارد؟
۴) با توجه به ادعای 0.6 ضخامت ورق در کیس های مشابه کولر مستر یا برندهای همرده چقدر است؟
۵) در نظرات دیجی کالا تعداد نظرات منفی برای اتصالی کابل ها صدا دادن فن ها و شکستن خار پنل جلو با اثبات از تصاویر خریداران کلا برای محصولات فعلی کیس های گرین خیلی زیاد است و نگران کننده است در صورتی که چنین چیزی برای محصولات کولر مستر و ... حتی در آمازون هم دیده نمی شود آیا کیفیت محصولات پایین است یا علت خاصی وجود دارد؟
1- بله همه کیس های تولیدی گرین شامل گارانتی میشوند و نوع فروشنده در وضعیت گارانتی دخیل نیست. زمان شروع از لحظه خروج درب کارخانه به سمت نماینده فروش آغاز میشود.
2- بله گارانتی شامل تمامی قطعات الکترونیک داخل کیس میشود.
3- در کیس های ARGB که دارای ریموت کنترل هستن دو سرعت کم و زیاد و کیس های ARGB فاقد ریموت با سرعت متوسط فن ها در گردش هستند. کیس های دارای ریموت درصورت اتصال کابل PWM هاب کیس به مادربرد (به کمک تبدیل Y و تکنیک Slave) کاربر قادر به تنظیم سرعت دور فن ها توسط مادربرد می باشد. سایر مشخصات مثل نویز تولیدی به واحد dB داخل صفحه محصول مورد نظر در تب "مشخصات" ذکر شده است.
4- ضخامت ورق کیس های گرین بین 0.6 تا 1.0 میلی متر در داخل مشخصات فنی هر کیس در صفحه محصول قابل مشاهده است.
5- به دلیل فروش چند برابری محصولات گرین نسبت به موارد داخل بازار تعداد نظرات نیز به تناسب بیشتر است + داشتن تجربه اسمبل کافی مهم ترین عامل در بستن صحیح یک سیستم کامل می باشد.