سلام خسته نباشید
من اسفند 99 یک کیس گرین خریدم. همه قطعات سالم بود و ایرادی نداشت. اخیرا نورپردازی فن و نوار LED جلوی کیس، به مشکل خورده. به این صورته که وقتی سیستم روشن میشه، فن ها و نوار نور پردازی جلوی کیس 2بار چشمک زن به رنگ سفید در میاد و بعد از اون دیگه روشن نمیمونه. تنظیمات BIOS رو هم چک کردم، نشد. با اپلیکیشن Armoury Crate هم کنترل نمیشه. اما بقیه قطعات مثل خود مادربرد و رم مشکلی ندارن.
پیش نمایندگی گیرین همدان (آلبالو کامپیوتر) هم بردم... مشکل رو از خود برد کنترلر شناسایی کردن و گفتن که گارانتی یا تعمیر نمیشه و باید تعویض بشه. قیمتش هم 450 تومن هست! من که 4 برابر این قیمت رو خرج کیس کردم، چرا باید یک قطعه که مشکل فنی داره رو دوباره بخرم؟؟
توی صفحه کیس آریا هم نوشته شده که تمام قطعات الکترونیکی کیس های گرین شامل پورت های USB و Audio و همچنین قطعات مکانیکی شامل فن های از پیش نصب شده کیس، به مدت زمان 24 ماه از تاریخ تولید، شامل گارانتی گرین خواهند بود.
چه کاری باید بکنم؟!
من اسفند 99 یک کیس گرین خریدم. همه قطعات سالم بود و ایرادی نداشت. اخیرا نورپردازی فن و نوار LED جلوی کیس، به مشکل خورده. به این صورته که وقتی سیستم روشن میشه، فن ها و نوار نور پردازی جلوی کیس 2بار چشمک زن به رنگ سفید در میاد و بعد از اون دیگه روشن نمیمونه. تنظیمات BIOS رو هم چک کردم، نشد. با اپلیکیشن Armoury Crate هم کنترل نمیشه. اما بقیه قطعات مثل خود مادربرد و رم مشکلی ندارن.
پیش نمایندگی گیرین همدان (آلبالو کامپیوتر) هم بردم... مشکل رو از خود برد کنترلر شناسایی کردن و گفتن که گارانتی یا تعمیر نمیشه و باید تعویض بشه. قیمتش هم 450 تومن هست! من که 4 برابر این قیمت رو خرج کیس کردم، چرا باید یک قطعه که مشکل فنی داره رو دوباره بخرم؟؟
توی صفحه کیس آریا هم نوشته شده که تمام قطعات الکترونیکی کیس های گرین شامل پورت های USB و Audio و همچنین قطعات مکانیکی شامل فن های از پیش نصب شده کیس، به مدت زمان 24 ماه از تاریخ تولید، شامل گارانتی گرین خواهند بود.
چه کاری باید بکنم؟!