green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل صفحه آبی پاور
#1
سلام دوستان
من حدود یک ماه پیش یک سیستم برام بستن که یه مشکل داره.
وقتی سیستم رو روشن میکنم و وارد بازی یا تست گرافیک میشم توی ۱۰ ثانیه اول صفحه آبی میاد و سیستم ریست میشه بعد از اینکه سیستم ریست شد دیگه مشکلی نداره و توی بازی یا تست گرافیک هیچ مشکلی نداره اما همین که سیستم رو خاموش کنم یا ببرم روی حالت sleep و دوباره روشن کنم بازم هنگام بازی و یا تست گرافیک  مشکل صفحه آبی میاد.
اینم از کد صفحه آبی: whea_uncorrectable_error
من کل درایور های سیستم رو آپدیت کردم ولی مشکل حل نشد. 
کارت گرافیک رو بردم گارانتی تست کرد مشکلی نداشت.
امروز با یه پاور دیگه سیستم رو توی بازی وتست گرافیک تحت فشار و تست قرار دادم ولی دیگه صفحه آبی نیومد و بدرستی کار کرد. Exclamation
چطور میتونم از خدمات گارنتی برای پاورم استفاده کنم؟
اینم از مشخصات سیستم:
Power green 1050 OC DG
Asus b550 plus
Rtx 2070 super
Amd 3800xt
2×16 gskill
Hard blue 2t wd
Ssd samsung 970 plus 250g

آقایان موسوی و شعبانی اگر امکان داره من رو راهنمایی بفرمایید.
پاسخ
#2
سلام.تهران تشریف دارید یا شهرستان؟

پاورهای سری OCDG دیجیتال هستند و دارای میکروکنترلر قابل برنامه ریزی. به احتمال زیاد مشکل پاور شما با یک فلش ساده Bios پاور حل میشه. در واقع مشکل نرم افزاریه و سخت افزار پاور شما مشکلی نداره.
پاسخ
#3
(12-18-2020, 10:46 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام.تهران تشریف دارید یا شهرستان؟

پاورهای سری OCDG دیجیتال هستند و دارای میکروکنترلر قابل برنامه ریزی. به احتمال زیاد مشکل پاور شما با یک فلش ساده Bios پاور حل میشه. در واقع مشکل نرم افزاریه و سخت افزار پاور شما مشکلی نداره.
درود بر آقای موسوی عزیز
من شیراز تشریف دارم
برای خودم هم عجیب بود که چرا بعد از صفحه آبی و ریست شدن پاور  سیستم با قدرت کار میکنه.
متاسفانه نبود متخصص کافی در این حوزه و بخصوص در شهرستان و پیشرفت روز به روز تکنولوژی کار رو بسیار سخت کرده.
خواهش میکنم هر کاری که میتونم برای درست شدن پاور انجام بدم بگید تا انجام بدم اگر لازمه که پاور رو ارسال کنم به تهران یا اگر این امکان باشه که در شیراز مشکلم حل بشه که خیلی عالی میشه.
پاسخ
#4
سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.

فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
پاسخ
#5
(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.

فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
دورد بر آقای موسی عزیز 
من یکشنبه پاور رو به همراه جعبه و شرح مشکل مکتوب رو به نمایندگی خدمات پس از فروش گرین در شیراز تحویل دادم. امیدوارم که همکارانتان مشکل رو حل نمایند.
پاسخ
#6
(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.

فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
سلام آقای موسوی
من امروز با گارانتی تماس گرفتم گفتند پاور سالم هست و مشکل نداره. 
میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کابل های پاور باشه به خصوص کابلی که به GPU متصل هست.
در ضمن آقای فلاحی تست کردن و گفتن نیاز به فلش میکروکنترل بایوس پاور نبوده.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم مشکل رو حل کنم.
اگر نیاز هست تا کابل ها رو برای تست به گارانتی بفرستم.
پاسخ
#7
(01-11-2021, 10:26 AM)Javad901 نوشته است:
(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.

فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
سلام آقای موسوی
من امروز با گارانتی تماس گرفتم گفتند پاور سالم هست و مشکل نداره. 
میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کابل های پاور باشه به خصوص کابلی که به GPU متصل هست.
در ضمن آقای فلاحی تست کردن و گفتن نیاز به فلش میکروکنترل بایوس پاور نبوده.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم مشکل رو حل کنم.
اگر نیاز هست تا کابل ها رو برای تست به گارانتی بفرستم.

سلام. طبق پیگیری های بنده پاور شما با فلش مشکلش حل شده و براتون ارسال شده. لطفا شماره تماستون رو برای بنده پیغام خصوصی کنید.
پاسخ
#8
(01-11-2021, 12:50 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-11-2021, 10:26 AM)Javad901 نوشته است:
(12-18-2020, 11:32 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. لطف کنید پاورتون رو به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش گرین تحویل بدید. همکاران بنده در سریع ترین زمان ممکن مشکلتون رو حل می کنند. لطف کنید شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کرده و روی جعبه بچسبونید.

فلش میکروکنترلر باید در تهران انجام بشه و پس از فلش باید کلیه تست های کنترل کیفیت و عملکرد روی پاور انجام بشه.
سلام آقای موسوی
من امروز با گارانتی تماس گرفتم گفتند پاور سالم هست و مشکل نداره. 
میخواستم ببینم ممکنه مشکل از کابل های پاور باشه به خصوص کابلی که به GPU متصل هست.
در ضمن آقای فلاحی تست کردن و گفتن نیاز به فلش میکروکنترل بایوس پاور نبوده.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم مشکل رو حل کنم.
اگر نیاز هست تا کابل ها رو برای تست به گارانتی بفرستم.

سلام. طبق پیگیری های بنده پاور شما با فلش مشکلش حل شده و براتون ارسال شده. لطفا شماره تماستون رو برای بنده پیغام خصوصی کنید.
سلام آقای موسوی عزیز 
من امروز پاور به دستم رسید و تست کردم. مشکل حل شده بود.
خیلی ممنون از تیم قدرتمند گرین Heart 

به نظرم یه مقاله با موضوع میکروکنترل ها و این ویژگی های جدید پاور های دیجیتال یا این مشکلی که برای من پیش اومده بود توی سایت قرار بدید چون من توی هیچ سایت خارجی و ایرانی ندیدم که به این موضوع پرداخته باشه.
با تشکر
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان