green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل فن کیس گرین
#1
سلام وقت بخیر
من کیس x3+viper را به تازگی خریدم و پس از ساعاتی کار کردن یکی از دو فن سقف پرش افتاد و بعد از آن هم یکی از دو فن جلو خاموش شد و کار نکرد !
شماره شرکت گرین پاسخگو نیست.
فنی که پرش افتاده بود را بردم گارانتی شهرستان اما گفتند تعمیر میکنیم.
اون یکی فن هم الان خاموش شده کلا.
چیزی رو که آکبند خریدم تعمیر میکنن مگه میشه ؟
گفتم ارسال کنید شرکت تعویض کنند گفتند که بفرستم انها هم تعمییر میکنند!
کسی پاسخگوی بنده نیست؟
پاسخ
#2
سلام. چک کردید آیا کارتن کیس ضربه نخورده؟

به دلیل محدودیت های کرونایی گاارنتی گرین با نیمی از کارکنان فعالیت می کنه.

فن های معیوب در اغلب اوقات تعویض میشه و تعمیر نمی شوند.

بعد از ساعت 10 صبح با داخلی 7270 تماس بگیرید. همکاران بنده کمکتون می کنند.
پاسخ
#3
(12-06-2020, 09:01 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کردید آیا کارتن کیس ضربه نخورده؟

به دلیل محدودیت های کرونایی گاارنتی گرین با نیمی از کارکنان فعالیت می کنه.

فن های معیوب در اغلب اوقات تعویض میشه و تعمیر نمی شوند.

بعد از ساعت 10 صبح با داخلی 7270 تماس بگیرید. همکاران بنده کمکتون می کنند.

سلام
فک نمیکردم اینقدر سریع پاسخگو باشید ! واقعا از پشتیبانیتون خوشم آمد.
نه کیس کاملا سالمه و حتی یک خط و خشی روش نداره چه برسه به ضربه !
تماس گرفتم با داخلی مورد نظر و راهنمایی کامل کردند و فن هارا به نمایندگی تحویل دادم.
دوستان حتما بعد از اینکه فن ها به دستم برسه یا مشکل رفع بشه همینجا مجدد پست ارسال میکنم.
آقای موسوی امکان داره هنگام ارسال فن هام دوپیچ مربوط به فن پشت کیس هم ارسال بشه ؟ چون اینها را موقع باز کردن گم کردم و نمیخوام از پیچ متفرقه استفاده کنم.
ممنونم آقای موسوی
پاسخ
#4
(12-06-2020, 03:16 PM)Hamed! نوشته است:
(12-06-2020, 09:01 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. چک کردید آیا کارتن کیس ضربه نخورده؟

به دلیل محدودیت های کرونایی گاارنتی گرین با نیمی از کارکنان فعالیت می کنه.

فن های معیوب در اغلب اوقات تعویض میشه و تعمیر نمی شوند.

بعد از ساعت 10 صبح با داخلی 7270 تماس بگیرید. همکاران بنده کمکتون می کنند.

سلام
فک نمیکردم اینقدر سریع پاسخگو باشید ! واقعا از پشتیبانیتون خوشم آمد.
نه کیس کاملا سالمه و حتی یک خط و خشی روش نداره چه برسه به ضربه !
تماس گرفتم با داخلی مورد نظر و راهنمایی کامل کردند و فن هارا به نمایندگی تحویل دادم.
دوستان حتما بعد از اینکه فن ها به دستم برسه یا مشکل رفع بشه همینجا مجدد پست ارسال میکنم.
آقای موسوی امکان داره هنگام ارسال فن هام دوپیچ مربوط به فن پشت کیس هم ارسال بشه ؟ چون اینها را موقع باز کردن گم کردم و نمیخوام از پیچ متفرقه استفاده کنم.
ممنونم آقای موسوی

با همون شماره تماس بگیرید و درخواستتون رو اعلام کنید. البته به احتمال زیاد همون نمایندگی پیچ ها رو موجود داشته باشه.

خواهش می کنم.
پاسخ
#5
سلام وقتتون بخیر
فن ها دو روزه که رسیده دستم و کلا 10 روز طول کشید از زمان تحویلم به نمایندکی و این بهترین زمانه به نظرم!
البته هنوز فن هارا تست نکردم چون مادربردم را تعویض کردم و هنوز به دستم نرسیده ، برسه تست میکنم ولی فکر نکنم فن ها مشکلی داشته باشند! اگرم مشکلی باشه باز خیالم راحته چون گارانتی گرین همرامهSmile
فن ها تعویض شدند نه تعمیر و از این بابت خوشحالم.
همچنین دو رنگ پیچ پشت فن را نیز برام رایگان ارسال کردنداز این بابت نیزخیلی خوشحالم.
از وقتی گرین پاور تولید میکنه مشتری این شرکتم و از تمام خرید های محصولات گرین راضیم.
ممنونم از آقای موسوی و تمام کارکنان گرین.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان