green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل صدای فن پاور
#1
سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچار صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟
قطعی تعمیر میشه یا تعویض؟ اگر اره با تمام کابل ها بفرستم یا نه؟

کیس گرین Z6 هم دارم یکی از فن هاش رنگ های ARGB رو درست نشون نمیده اونم بفرستم تعویض میکنند؟

Green 700B-HP Plus
پاسخ
#2
(06-12-2021, 09:14 AM)ahmad137456 نوشته است: سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچاری صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

Green 700B-HP Plus

سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.

نقل قول: پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟

از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزینه های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور بچسبونید.
پاسخ
#3
(06-12-2021, 10:11 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 09:14 AM)ahmad137456 نوشته است: سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچاری صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

Green 700B-HP Plus

سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.

نقل قول: پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟

از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزین های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.
ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟
پاسخ
#4
(06-12-2021, 10:21 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:11 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 09:14 AM)ahmad137456 نوشته است: سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچاری صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

Green 700B-HP Plus

سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.

نقل قول: پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟

از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزین های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.
ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟

نیازی به ارسال کابل های ماژولار پاور نیست.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور و روی فن بچسبونید. شماره سریال کیس رو همینطور. پروسه گارانتی ممکنه بین یک الی دو هفته زمان ببره.

جساراتاً از کدوم شهر ارسال می کنید؟
پاسخ
#5
(06-12-2021, 10:26 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:21 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:11 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 09:14 AM)ahmad137456 نوشته است: سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچاری صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

Green 700B-HP Plus

سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.

نقل قول: پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟

از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزین های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.
ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟

نیازی به ارسال کابل های ماژولار پاور نیست.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور و روی فن بچسبونید. شماره سریال کیس رو همینطور. پروسه گارانتی ممکنه بین یک الی دو هفته زمان ببره.

جساراتاً از کدوم شهر ارسال می کنید؟
چشم حتما یادداشت میکنم، من از شهر ایلام ارسال میکنم.
پاسخ
#6
(06-12-2021, 10:31 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:26 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:21 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:11 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 09:14 AM)ahmad137456 نوشته است: سلام
پاور حدود چند روزه فنش دچاری صدا شده، یکم نویزش زیاده که وقتی پای کامپیوتر میشینم قشنگ حس میشه و وقتی نزدیک میشم زیاده...
میخوام بدونم با توجه به این که 2 سال و 2 ماه از گارنتی اش مونده فنش رو برام تعویض میکنند یا خود پاور رو؟
پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟
از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

Green 700B-HP Plus

سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.

نقل قول: پاور رو بفرستم نمایندگی شهرمون برام تعویض یا تعمیرش میکنند یا مستقیم بفرستم گارانتی تهران؟

از طریق خود نمایندگی بفرستم یا خودم؟

در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزین های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.
ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟

نیازی به ارسال کابل های ماژولار پاور نیست.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور و روی فن بچسبونید. شماره سریال کیس رو همینطور. پروسه گارانتی ممکنه بین یک الی دو هفته زمان ببره.

جساراتاً از کدوم شهر ارسال می کنید؟
چشم حتما یادداشت میکنم، من از شهر ایلام ارسال میکنم.

گرین در اون شهر نماینده خدمات پس از فروش نداره متاسفانه. لطف کنید قطعات رو با تیپاکس به این آدرس ارسال کنید:

تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز | کد پستی: 1599817313

لطفا با رنگ دیگه ای بزرگ بر روی جعبه بنویسید برسد به دست آقای موسوی و یا شعبانی. لطفا شما هزینه ای پرداخت نکنید. هزینه های ارسال و دریافت با گرین خواهد بود.
پاسخ
#7
(06-12-2021, 10:41 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:31 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:26 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:21 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:11 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام. در مورد تعویض پاور و یا فن پس از بررسی توسط بخش فنی گاارانتی تصمیم گیری میشه. ممکنه صدا از بخش فن نباشه. بسیاری از موارد مشابه وجود داشته که صدای از قطعه دیگه ای مثل هارددیسک بوده. لطفا قبل از ارسال از این بابت مطمئن بشید.


در هر صورت پاور جهت بررسی بیشتر به نمایندگی مرکزی تهران ارسال خواهد شد. در صورت ارسال توسط نمایندگی گرین در شهرستان شما هزینه ای بابت ارسال و دریافت پرداخت نخواهید کرد. در صورت ارسال مستقیم هزین های ارسال و دریافت با خودتون خواهد بود.
ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟

نیازی به ارسال کابل های ماژولار پاور نیست.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور و روی فن بچسبونید. شماره سریال کیس رو همینطور. پروسه گارانتی ممکنه بین یک الی دو هفته زمان ببره.

جساراتاً از کدوم شهر ارسال می کنید؟
چشم حتما یادداشت میکنم، من از شهر ایلام ارسال میکنم.

گرین در اون شهر نماینده خدمات پس از فروش نداره متاسفانه. لطف کنید قطعات رو با تیپاکس به این آدرس ارسال کنید:

تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز | کد پستی: 1599817313

لطفا با رنگ دیگه ای بزرگ بر روی جعبه بنویسید برسد به دست آقای موسوی و یا شعبانی. لطفا شما هزینه ای پرداخت نکنید. هزینه های ارسال و دریافت با گرین خواهد بود.
چشم فقط یک شماره موبایل یک تلفون برای گیرنده میدید، ممکنه تیپاکس اینجا گیر بده بهم بدون شماره.

در مورد شماره سریال کیس هم وقتی رو کنترل گارانتی گرین میزنم نمیزنه تا چقدر گارانتی اش مونده حالا یک عکس میفرستم خودتون هم چک کنید لطفا.
https://s4.uupload.ir/files/untitled_89op.png
پاسخ
#8
(06-12-2021, 10:54 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:41 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:31 AM)ahmad137456 نوشته است:
(06-12-2021, 10:26 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(06-12-2021, 10:21 AM)ahmad137456 نوشته است: ارض ادب دوباره، شخصا خیلی مطمئن هستم که مشکل از پاور هست، و صداش انقدر زیاده که خیلی راحت قابل تشخیص هست. پس دیگه هم پاور و هم فن رو تحویل نمایندگی شهرمون میدم، فقط پروسه تعمیر یا تعویض چقدر طول میکشه؟

نیازی به ارسال کابل های ماژولار پاور نیست.

لطفاً شرح کامل مشکلتون رو مکتوب کنید و بر روی جعبه پاور و روی فن بچسبونید. شماره سریال کیس رو همینطور. پروسه گارانتی ممکنه بین یک الی دو هفته زمان ببره.

جساراتاً از کدوم شهر ارسال می کنید؟
چشم حتما یادداشت میکنم، من از شهر ایلام ارسال میکنم.

گرین در اون شهر نماینده خدمات پس از فروش نداره متاسفانه. لطف کنید قطعات رو با تیپاکس به این آدرس ارسال کنید:

تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز | کد پستی: 1599817313

لطفا با رنگ دیگه ای بزرگ بر روی جعبه بنویسید برسد به دست آقای موسوی و یا شعبانی. لطفا شما هزینه ای پرداخت نکنید. هزینه های ارسال و دریافت با گرین خواهد بود.
چشم فقط یک شماره موبایل یک تلفون برای گیرنده میدید، ممکنه تیپاکس اینجا گیر بده بهم بدون شماره.

در مورد شماره سریال کیس هم وقتی رو کنترل گارانتی گرین میزنم نمیزنه تا چقدر گارانتی اش مونده حالا یک عکس میفرستم خودتون هم چک کنید لطفا.
https://s4.uupload.ir/files/untitled_89op.png

گارانتی کیس 2 ساله که کیس شما تا انتهای سال 1400 گارانتی داره. شماره شرکت 02158132000
پاسخ
#9
سلام
اقای موسوی، واقعا من نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم؟ هم فن کیس هم پاور بدون هیچ مشکلی به دستم رسیدن و الان واقعا خیلی خوش حالم
جدا از 4 روز رفت و برگشت تیپکاس، کلا پروسه تعویض فن ها از زمان تحویل به شما و تا ارسال به دست بنده 6 ساعت طول کشید بدون پول دادن برای هزینه رفت و برگشت، واقعا لطف بسیار گرانی در حق بنده نمودید، واقعا کاری کردید که شخصا بنده به هیچ عنوان گارانتی ها رو قبول نداشتم، با توجه به مشکلاتی که با بقیه شرکت ها داشتم، در حال حاضر تنها اولویت برای خرید قطعات جدید ، تنها و تنها گارانتی گرین خواهد بود.
با تشکر از شما.
پاسخ
#10
سلام. خواهش می کنم. بنده کاری نکردم. بچه های گارانتی انجام وظیفه کردند.

موفق باشید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان