07-26-2023, 10:14 AM (آخرین ویرایش: 07-26-2023, 10:22 AM، توسط DM.JAGUAR.)
سلام.
یک عدد پاور GP850B-OCPT دارم که روی کامپیوتر نصب هست و ولتاژ شاخه ۳.۳ ولتش خیلی پایین تر از حد خودش هست.
تمیدونم مشکلات سیستم مربوط به این قضیه هست یا نه ولی کامپیوتر به صورت ناگهانی خاموش یا ری استارت میشه و موقعی که سیستم خاموش میشه باید دکمه پاور رو زد تا برق به صورت کلی قطع بشه و بعد از چند دقیقه سیستم روشن بشه. وقتی هم که سیستم ری استارت میشه اس اس دی رو نمیخونه و ویندوز بالا نمیاد.
توی بایوس ولتاژ این شاخه به رنگ قرمز نشون داده میشه.
برای ارسال به گارانتی باید کل پاور با کابل هاش رو ارسال کنم؟
چون بعضی از کابل هاش پیشم نیست و و ناقص هست.
چرا وقتی به گارانتی زنگ میزنم، تلفن مربوط به بخش گارانتی پاور همش مشغول هست و به صورت خودکار تماس قطع میشه؟
یک عدد پاور GP850B-OCPT دارم که روی کامپیوتر نصب هست و ولتاژ شاخه ۳.۳ ولتش خیلی پایین تر از حد خودش هست.
تمیدونم مشکلات سیستم مربوط به این قضیه هست یا نه ولی کامپیوتر به صورت ناگهانی خاموش یا ری استارت میشه و موقعی که سیستم خاموش میشه باید دکمه پاور رو زد تا برق به صورت کلی قطع بشه و بعد از چند دقیقه سیستم روشن بشه. وقتی هم که سیستم ری استارت میشه اس اس دی رو نمیخونه و ویندوز بالا نمیاد.
توی بایوس ولتاژ این شاخه به رنگ قرمز نشون داده میشه.
برای ارسال به گارانتی باید کل پاور با کابل هاش رو ارسال کنم؟
چون بعضی از کابل هاش پیشم نیست و و ناقص هست.
چرا وقتی به گارانتی زنگ میزنم، تلفن مربوط به بخش گارانتی پاور همش مشغول هست و به صورت خودکار تماس قطع میشه؟
سلام. شما پاور رو دست دوم تهیه کردید؟ این مشکل افت ولتاژ معمولا زمانی پیش میاد که پاور برای ماینینگ استفاده شده باشه و به دلیل قطع و وصل مکرر کانکتورها، پین های مربوطه حالتشون رو از دست داشته باشن.
شما برای گارانتی، پاور و کابل 24 پین رو ارسال کنید تا هر دو احتمال بررسی بشه.
احتمالا اپراتور مد نظر شما تو اون تایم مشغول بوده. لطفا در زمان دیگه ای تماس بگیرید.
07-26-2023, 11:08 AM (آخرین ویرایش: 07-26-2023, 12:41 PM، توسط DM.JAGUAR.)
(07-26-2023, 10:37 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(07-26-2023, 10:14 AM)DM.JAGUAR نوشته است: سلام.
یک عدد پاور GP850B-OCPT دارم که روی کامپیوتر نصب هست و ولتاژ شاخه ۳.۳ ولتش خیلی پایین تر از حد خودش هست.
تمیدونم مشکلات سیستم مربوط به این قضیه هست یا نه ولی کامپیوتر به صورت ناگهانی خاموش یا ری استارت میشه و موقعی که سیستم خاموش میشه باید دکمه پاور رو زد تا برق به صورت کلی قطع بشه و بعد از چند دقیقه سیستم روشن بشه. وقتی هم که سیستم ری استارت میشه اس اس دی رو نمیخونه و ویندوز بالا نمیاد.
توی بایوس ولتاژ این شاخه به رنگ قرمز نشون داده میشه.
برای ارسال به گارانتی باید کل پاور با کابل هاش رو ارسال کنم؟
چون بعضی از کابل هاش پیشم نیست و و ناقص هست.
چرا وقتی به گارانتی زنگ میزنم، تلفن مربوط به بخش گارانتی پاور همش مشغول هست و به صورت خودکار تماس قطع میشه؟
سلام. شما پاور رو دست دوم تهیه کردید؟ این مشکل افت ولتاژ معمولا زمانی پیش میاد که پاور برای ماینینگ استفاده شده باشه و به دلیل قطع و وصل مکرر کانکتورها، پین های مربوطه حالتشون رو از دست داشته باشن.
شما برای گارانتی، پاور و کابل 24 پین رو ارسال کنید تا هر دو احتمال بررسی بشه.
احتمالا اپراتور مد نظر شما تو اون تایم مشغول بوده. لطفا در زمان دیگه ای تماس بگیرید.
بله به صورت دست دوم خریدمش. نیاز هست که روی برگه ایراد نوشته بشه و همراه با پاور ارسال بشه؟
وقتی که فرستادمش، لطفا توی سریع ترین زمان ممکن نتیجه رو به من اعلام کنن. چون پردازنده و مادربردم مدت زمان زیادی گارانتی ندارن و میخوام که اگه پاور مشکلی نداشت اونا رو برای گارانتی بفرستم.
وقتی که پاور بررسی شد، رسیدی به من میدن تا کار های انجام شده روش و نتیجه بررسی رو داشته باشم؟؟ به خاطر شرکت گارانتی کننده پردازنده و مادربرد نیازش دارم.
اراک هستم. به صورت پسکرایه ارسالش کنم؟ یا تحویل نماینده اراک بدم؟؟
یک عدد پاور GP850B-OCPT دارم که روی کامپیوتر نصب هست و ولتاژ شاخه ۳.۳ ولتش خیلی پایین تر از حد خودش هست.
تمیدونم مشکلات سیستم مربوط به این قضیه هست یا نه ولی کامپیوتر به صورت ناگهانی خاموش یا ری استارت میشه و موقعی که سیستم خاموش میشه باید دکمه پاور رو زد تا برق به صورت کلی قطع بشه و بعد از چند دقیقه سیستم روشن بشه. وقتی هم که سیستم ری استارت میشه اس اس دی رو نمیخونه و ویندوز بالا نمیاد.
توی بایوس ولتاژ این شاخه به رنگ قرمز نشون داده میشه.
برای ارسال به گارانتی باید کل پاور با کابل هاش رو ارسال کنم؟
چون بعضی از کابل هاش پیشم نیست و و ناقص هست.
چرا وقتی به گارانتی زنگ میزنم، تلفن مربوط به بخش گارانتی پاور همش مشغول هست و به صورت خودکار تماس قطع میشه؟
سلام. شما پاور رو دست دوم تهیه کردید؟ این مشکل افت ولتاژ معمولا زمانی پیش میاد که پاور برای ماینینگ استفاده شده باشه و به دلیل قطع و وصل مکرر کانکتورها، پین های مربوطه حالتشون رو از دست داشته باشن.
شما برای گارانتی، پاور و کابل 24 پین رو ارسال کنید تا هر دو احتمال بررسی بشه.
احتمالا اپراتور مد نظر شما تو اون تایم مشغول بوده. لطفا در زمان دیگه ای تماس بگیرید.
بله به صورت دست دوم خریدمش. نیاز هست که روی برگه ایراد نوشته بشه و همراه با پاور ارسال بشه؟
وقتی که فرستادمش، لطفا توی سریع ترین زمان ممکن نتیجه رو به من اعلام کنن. چون پردازنده و مادربردم مدت زمان زیادی گارانتی ندارن و میخوام که اگه پاور مشکلی نداشت اونا رو برای گارانتی بفرستم.
وقتی که پاور بررسی شد، رسیدی به من میدن تا کار های انجام شده روش و نتیجه بررسی رو داشته باشم؟؟ به خاطر شرکت گارانتی کننده پردازنده و مادربرد نیازش دارم.
اراک هستم. به صورت پسکرایه ارسالش کنم؟ یا تحویل نماینده اراک بدم؟؟
بله لطفا ایراد رو بنویسید. متاسفانه امکان رسیدگی سریع نیست. فرآیند گارانتی پاور به صورت متوسط حدود 2 هفته زمان میبره. به صورت پس کرایه ارسال بفرمایید.
در نظر داشته باشید اگر کابل 24 پین پاور مدل اورجینال نباشه و یا کانکتورهای کابل به دلیل اتصال مکرر مستهلک شده باشند دستگاه شما فاقد گارانتی خواهد شد.
ممنون از توضیحتون.
چرا اگه کابل ۲۴ پین مستهلک شده باشه، پاور از گارانتی خارج میشه؟
کابل مال خودش هست و برچسب روش هم این مورد رو تایید میکنه.
مستهلک شدن سوکت جزو آسیب های فیزیکی حساب میشه؟
توی توضیحات شرایط گارانتی پاور این مورد نوشته شده: هر گونه ضایعه فیزیکی مانند آب شدن و دفرمه شدن کانکتورها، سوختگی و قطع شدن سیمها، دفرمه شدن و رنگ پریدگی باکس فلزی که به سبب حمل و نقل و بهره برداری غیراصولی ایجاد شده باشد موجب ابطال گارانتی میگردد.
پاور من این مشکلات رو نداره و کاملا سالم هستش.
پس نباید از گارانتی خارج شده باشه.
وقتی که پاور بررسی شد، رسیدی به من میدن تا کار های انجام شده روش و نتیجه بررسی رو داشته باشم؟؟
(07-26-2023, 07:35 PM)DM.JAGUAR نوشته است: ممنون از توضیحتون.
چرا اگه کابل ۲۴ پین مستهلک شده باشه، پاور از گارانتی خارج میشه؟
کابل مال خودش هست و برچسب روش هم این مورد رو تایید میکنه.
مستهلک شدن سوکت جزو آسیب های فیزیکی حساب میشه؟
توی توضیحات شرایط گارانتی پاور این مورد نوشته شده: هر گونه ضایعه فیزیکی مانند آب شدن و دفرمه شدن کانکتورها، سوختگی و قطع شدن سیمها، دفرمه شدن و رنگ پریدگی باکس فلزی که به سبب حمل و نقل و بهره برداری غیراصولی ایجاد شده باشد موجب ابطال گارانتی میگردد.
پاور من این مشکلات رو نداره و کاملا سالم هستش.
پس نباید از گارانتی خارج شده باشه.
وقتی که پاور بررسی شد، رسیدی به من میدن تا کار های انجام شده روش و نتیجه بررسی رو داشته باشم؟؟
مشکل پاور شما احتمالا مربوط به دفرمه شدن کانکتور هست که در شرایط گارانتی ذکر شده.
نقل قول: [quote pid='1778' dateline='1690387547'] وقتی که پاور بررسی شد، رسیدی به من میدن تا کار های انجام شده روش و نتیجه بررسی رو داشته باشم؟؟
[/quote]
در حالت عادی خیر. در توضیحاتتون روی برگه لطفا این مورد رو هم ذکر کنید تا در صورتی که پاور شما سالم بود، تست ریپورت برای شما ارسال بشه.
09-10-2023, 01:32 PM (آخرین ویرایش: 09-10-2023, 03:20 PM، توسط DM.JAGUAR.)
سلام.
امروز با همکارانتون در قسمت پذیرش شهرستان و پاور صحبت کردم.
بهم گفتن که پاور توی تست های گرفته شده هیچ مشکلی نداشته و کابل برق ۲۴ پین هم سالم بوده.
ممکن هست مشکلات ایجاد شده برای سیستم به خاطر یکی از کابل های گرافیک، پردازنده، مولکس و ساتا باشه که براشون ارسال نکردم؟
گزارشی که درخواست داده بودم هم برام گرفتن و قرار هست که با پاور برام ارسال کنن.
لطفا بهشون اعلام کنید که گزارش رو مهر شده برام ارسال کنن. چون میخوام به شرکت ماتریس ارائه بدمش.
سلام.
امروز منبع تغذیه رو با تیپاکس برام ارسال کردن.
چرا هزینه ارسال با من هست؟
گرین توی اراک نمایندگی خدمات پس از فروش داره که هزینه دریافت کالا با من هست؟