green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گم شدن هاب GLACIER 240 Argb
#1
با سلام و احترام
خنک کننده GLACIER 240 Argb دارم. تا زمانی که مادربرد 3 پین ARGB داشت، بدون هاب استفاده می‌شد و یک گوشه گذاشته شده بود . الان که سیستم عوض شده و مادربرد فقط 4 پین rgb میخوره متوجه شدم هاب و ریموت نیست و من الان دچار مشکل شدم.
گارانتی این مورد رو هم با هزینه پوشش میده؟
پاسخ
#2
(01-14-2024, 11:24 AM)Ali0110 نوشته است: با سلام و احترام
خنک کننده GLACIER 240 Argb دارم. تا زمانی که مادربرد 3 پین ARGB داشت، بدون هاب استفاده می‌شد و یک گوشه گذاشته شده بود . الان که سیستم عوض شده و مادربرد فقط 4 پین rgb میخوره متوجه شدم هاب و ریموت نیست و من الان دچار مشکل شدم.
گارانتی این مورد رو هم با هزینه پوشش میده؟

سلام. بله با شماره 02188170017 و واحد انبار تماس بگیرید در صورتی که موجود باشه براتون ارسال میشه.
پاسخ
#3
تماس گرفتم. گفتند در صورتی که هاب و ریموت خراب بشه، باید لاشه هاب و ریموت رو داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا ما جایگزین بدیم و الا نمیدیم و اینجا خدمت پس از فروشه نه فروشگاه
آخه منی که گم کردم از کجا لاشه بیارم؟
میزنم روی نقل قول ولی نمیدونم چرا متن شما رو نقل قول نمیکنه...
من موارد L، N، O، P، Q که تا کاتالوگ محصول نوشته رو گم کردم و بهشون احتیاج دارم.
L = کابل تبدیل 1 به دو پین کنترل فن
N = هاب
O = کابل تبدیل 3 پین ARGB به 6 پین جهت اتصال به هاب
P = کاربردش نمیدونم. تو کاتالوگ هم ننوشته به چه کار میاد
Q) = ریموت
لطف کنید خودتون پیگیری کنید چون بمن جواب درستی نمیدن.
اگر هزینه حدودی این موارد رو هم بگید ممنون میشم
من مشتری دائمی محصولات گرین ام. نوتوس 400 داشتم، بعدش NOTUS ARGB گرفتم، بعدش این خنک کننده رو، کیس اورامان داشتم، فن ها و پاور و کیبرد ام هم گرینه. با اینکه اینها رو هم گفتم ولی بازم درخواستم رو رد کردند. سریال کالا ها رو هم دارم خواستید براتون ارسال میکنم
پاسخ
#4
(01-14-2024, 05:24 PM)Ali0110 نوشته است: تماس گرفتم. گفتند در صورتی که هاب و ریموت خراب بشه، باید لاشه هاب و ریموت رو داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا ما جایگزین بدیم و الا نمیدیم و اینجا خدمت پس از فروشه نه فروشگاه
آخه منی که گم کردم از کجا لاشه بیارم؟
میزنم روی نقل قول ولی نمیدونم چرا متن شما رو نقل قول نمیکنه...
من موارد L، N، O، P، Q که تا کاتالوگ محصول نوشته رو گم کردم و بهشون احتیاج دارم.
L = کابل تبدیل 1 به دو پین کنترل فن
N = هاب
O = کابل تبدیل 3 پین ARGB به 6 پین جهت اتصال به هاب
P = کاربردش نمیدونم. تو کاتالوگ هم ننوشته به چه کار میاد
Q) = ریموت
لطف کنید خودتون پیگیری کنید چون بمن جواب درستی نمیدن.
اگر هزینه حدودی این موارد رو هم بگید ممنون میشم
من مشتری دائمی محصولات گرین ام. نوتوس 400 داشتم، بعدش NOTUS ARGB گرفتم، بعدش این خنک کننده رو، کیس اورامان داشتم، فن ها و پاور و کیبرد ام هم گرینه. با اینکه اینها رو هم گفتم ولی بازم درخواستم رو رد کردند. سریال کالا ها رو هم دارم خواستید براتون ارسال میکنم

سلام. برای نقل قول شدن پست قبلی می بایست دکمه "پاسخ" رو انتخاب کنید. بنده پیگیری می کنم نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنم.
پاسخ
#5
(01-15-2024, 09:22 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-14-2024, 05:24 PM)Ali0110 نوشته است: تماس گرفتم. گفتند در صورتی که هاب و ریموت خراب بشه، باید لاشه هاب و ریموت رو داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا ما جایگزین بدیم و الا نمیدیم و اینجا خدمت پس از فروشه نه فروشگاه
آخه منی که گم کردم از کجا لاشه بیارم؟
میزنم روی نقل قول ولی نمیدونم چرا متن شما رو نقل قول نمیکنه...
من موارد L، N، O، P، Q که تا کاتالوگ محصول نوشته رو گم کردم و بهشون احتیاج دارم.
L = کابل تبدیل 1 به دو پین کنترل فن
N = هاب
O = کابل تبدیل 3 پین ARGB به 6 پین جهت اتصال به هاب
P = کاربردش نمیدونم. تو کاتالوگ هم ننوشته به چه کار میاد
Q) = ریموت
لطف کنید خودتون پیگیری کنید چون بمن جواب درستی نمیدن.
اگر هزینه حدودی این موارد رو هم بگید ممنون میشم
من مشتری دائمی محصولات گرین ام. نوتوس 400 داشتم، بعدش NOTUS ARGB گرفتم، بعدش این خنک کننده رو، کیس اورامان داشتم، فن ها و پاور و کیبرد ام هم گرینه. با اینکه اینها رو هم گفتم ولی بازم درخواستم رو رد کردند. سریال کالا ها رو هم دارم خواستید براتون ارسال میکنم

سلام. برای نقل قول شدن پست قبلی می بایست دکمه "پاسخ" رو انتخاب کنید. بنده پیگیری می کنم نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنم.
خیلی لطف میکنید. منتظر پیام شما هستم
پاسخ
#6
(01-15-2024, 09:22 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-14-2024, 05:24 PM)Ali0110 نوشته است: تماس گرفتم. گفتند در صورتی که هاب و ریموت خراب بشه، باید لاشه هاب و ریموت رو داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا ما جایگزین بدیم و الا نمیدیم و اینجا خدمت پس از فروشه نه فروشگاه
آخه منی که گم کردم از کجا لاشه بیارم؟
میزنم روی نقل قول ولی نمیدونم چرا متن شما رو نقل قول نمیکنه...
من موارد L، N، O، P، Q که تا کاتالوگ محصول نوشته رو گم کردم و بهشون احتیاج دارم.
L = کابل تبدیل 1 به دو پین کنترل فن
N = هاب
O = کابل تبدیل 3 پین ARGB به 6 پین جهت اتصال به هاب
P = کاربردش نمیدونم. تو کاتالوگ هم ننوشته به چه کار میاد
Q) = ریموت
لطف کنید خودتون پیگیری کنید چون بمن جواب درستی نمیدن.
اگر هزینه حدودی این موارد رو هم بگید ممنون میشم
من مشتری دائمی محصولات گرین ام. نوتوس 400 داشتم، بعدش NOTUS ARGB گرفتم، بعدش این خنک کننده رو، کیس اورامان داشتم، فن ها و پاور و کیبرد ام هم گرینه. با اینکه اینها رو هم گفتم ولی بازم درخواستم رو رد کردند. سریال کالا ها رو هم دارم خواستید براتون ارسال میکنم

سلام. برای نقل قول شدن پست قبلی می بایست دکمه "پاسخ" رو انتخاب کنید. بنده پیگیری می کنم نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنم.
سلام و احترامی دوباره 
من سیستم ام ناقصه... کی میتونم جواب پیگیری تون رو از شما بگیرم.با تشکر
پاسخ
#7
(01-16-2024, 04:29 PM)Ali0110 نوشته است:
(01-15-2024, 09:22 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-14-2024, 05:24 PM)Ali0110 نوشته است: تماس گرفتم. گفتند در صورتی که هاب و ریموت خراب بشه، باید لاشه هاب و ریموت رو داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا ما جایگزین بدیم و الا نمیدیم و اینجا خدمت پس از فروشه نه فروشگاه
آخه منی که گم کردم از کجا لاشه بیارم؟
میزنم روی نقل قول ولی نمیدونم چرا متن شما رو نقل قول نمیکنه...
من موارد L، N، O، P، Q که تا کاتالوگ محصول نوشته رو گم کردم و بهشون احتیاج دارم.
L = کابل تبدیل 1 به دو پین کنترل فن
N = هاب
O = کابل تبدیل 3 پین ARGB به 6 پین جهت اتصال به هاب
P = کاربردش نمیدونم. تو کاتالوگ هم ننوشته به چه کار میاد
Q) = ریموت
لطف کنید خودتون پیگیری کنید چون بمن جواب درستی نمیدن.
اگر هزینه حدودی این موارد رو هم بگید ممنون میشم
من مشتری دائمی محصولات گرین ام. نوتوس 400 داشتم، بعدش NOTUS ARGB گرفتم، بعدش این خنک کننده رو، کیس اورامان داشتم، فن ها و پاور و کیبرد ام هم گرینه. با اینکه اینها رو هم گفتم ولی بازم درخواستم رو رد کردند. سریال کالا ها رو هم دارم خواستید براتون ارسال میکنم

سلام. برای نقل قول شدن پست قبلی می بایست دکمه "پاسخ" رو انتخاب کنید. بنده پیگیری می کنم نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنم.
سلام و احترامی دوباره 
من سیستم ام ناقصه... کی میتونم جواب پیگیری تون رو از شما بگیرم.با تشکر

به صورت پیغام خصوصی پاسخ شما رو دادم ولی مثل اینکه مشاهده 

لطفا با شماه واتس آپ 09036660329 مکاتبه کنید. هماهنگ شده و همکاران بنده هستن در خدمتتون. بفرمایید با آقای موسوی و شهسواری هماهنگ شده.
پاسخ
#8
تشکر میکنم از آقایان شهسواری و موسوی که زحمت هماهنگی رو کشیدن.
هزینه کالا رو پرداخت کردم و امروز مواردی که ناقصی داشتم بدست رسیدم.
خیلی ممنون
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان