green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتقاد از گارانتی گرین
#1
بنده 18 بهمن یک پاور  700 وات که تاریخ گارانتی هم تمام شده بود را تحویل نمایندگی شیراز دادم مشکل پاور من 2 تا چیز بود یکی فن ان خراب بود و مشکل بعدی در بوت مدام سیستم ریست می کرد بعدا از مراجعه به نمایندگی فقط تو فاکتوری که شرکت زده علت خرابی تعویض فن زده بودند وفقط فن پاور عوض کرده بودند بعداز اینکه پاور روی سیستم نصب کردم دیدم هنوز فن صدا می دهد ومشکل رسیت شدن مداوم سیستم هنوز پا برجاست و خود پاور پراز گرد خاک است  واقعا برای این شرکت متاسفم بعداز 2 هفته معطلی که پاور تحویل گرفتم توی ذقم خود انگارنه انگار ان را تعمیر کرده باشن مسله سر ان مبلغی که بابت تعمیر گرفتن نبود واقعا برای چنین شرکتی متاسفم  که اعتماد مشتریان خودرا چنین میدهد.
 
 
 
پاسخ
#2
سلام. بابت مشکل پیش اومده بسیار متاسفیم. لطفا شماره تماستون رو با پیغام خصوصی برای بنده ارسال کنید. در اولین فرصت با شما تماس می گیریم و مشکل شما بررسی میشه.
پاسخ
#3
سلام
دوستان بعد از گذاشتن این پست در سایت با بنده تماس گرفتن ومشکل را جویا شدن قرار بر این شد که منبع تغدیه را دوباره براشون پست کنم تا ببینم مشکل از کجاست چون تعطیلات سال نو بود منبع تغدیه را بعداز تعطیلات برایشان
ارسال کردم وفن منبع تغدیه را تعویض کردند وقبول کردن که مشکل از طرف خود شرکت بوده
بازهم جای تامل وخوشحالی داره به حقوق مشتری احترام می گذارند واین نشان دهنده اعتبار این شرکت داره
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان