green
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گلایه از شما
#1
سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه و توی این هوای سرد دلتون گرم باشه بنده یک کیس گریفین g6 در تاریخ ۹ بهمن از شیراز سفارش دادم امروز این کیس به دست من رسید با کارتنی پاره و پنل جلویی که ۲تا از خارهاش شکسته واقعا چه قدر راحت شده پا گذاشتن روی حقوق مصرف کننده و تلخ کردن کام کسانی که دوست دارن از شرکت داخلی حمایت کنن ایا گرین نباید نمایندگان خودش رو توجیه کنه که جنسی که مورد داره حالا به هر دلیلی رو به یوزر نفروشه و مرجوع کنه؟ بنده عکس ها رو قرار میدم قضاوت با دوستان[تصویر:  co8f_img_20210131_153950_compress71.jpg]
[تصویر:  npmq_img_20210131_153935_compress80.jpg]

[تصویر:  7c4e_img_20210131_153908_compress87.jpg][تصویر:  u1e9_img_20210131_153919_compress81.jpg]

بقیه عکس ها رو اینجا قرار میدم[تصویر:  v3ty_img_20210131_154034_compress65.jpg]
[تصویر:  sfn0_img_20210131_154043_compress78.jpg]
[تصویر:  teyl_img_20210131_154141_compress52.jpg]
پاسخ
#2
سلام. این کیس در حین نقل و انتقال دچار این مشکل شده. سوال اینه که چرا شما با این وضعیت کیس رو تحویل گرفتید؟

از کدوم نماینده کیس رو خریداری کردید؟

لطفاً شماره تماستون رو برای بنده به صورت خصوصی ارسال کنید.
پاسخ
#3
با تشکر از پیگیری شرکت گرین برای بنده یک پنل نو ارسال کردن هر چند که قصور از جانب فروشنده ای بود که نمایندگی رسمی شرکت هم نبود و بنده به اشتباه فکر می کردم نمایندگی هستند اما بازهم دوستان با متانت سعی کردن رضایت مشتری رو در اولویت قرار بدن
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان