green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل کیبورد GK306W
#1
سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
پاسخ
#2
(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
با سلام.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.
پاسخ
#3
(03-10-2025, 10:07 AM)ImanKh نوشته است:
(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
با سلام.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.

سپاسگذارم. آیا نیازه قبلش تماس بگیرم و هماهنگ کنم؟با شماره 02188170017؟
و یک سوال دیگه من لحیم کاری میکردم و هویه خورد به کلید تب، یکم جا گذاشت.ممکنه کیبورد شامل گارانتی نشه؟ اگه نشد حالا غیر از هزینه پست، دفتر مرکزی دانگل جدا میفروشه؟
پاسخ
#4
(03-10-2025, 12:13 PM)shj نوشته است:
(03-10-2025, 10:07 AM)ImanKh نوشته است:
(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
با سلام.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.

سپاسگذارم. آیا نیازه قبلش تماس بگیرم و هماهنگ کنم؟با شماره 02188170017؟
خیر. بخش شهرستان خودشون اینموارد رو به واحد گارانتی ارجاع میدن. فقط شماره رهگیری مرسوله رو چک بفرمایید از موقع تحویل چند روز یکبار از واحد شهرستان و گارانتی مراحل کار محصولتون رو پیگیری کنید.
پاسخ
#5
(03-10-2025, 12:30 PM)ImanKh نوشته است:
(03-10-2025, 12:13 PM)shj نوشته است:
(03-10-2025, 10:07 AM)ImanKh نوشته است:
(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
با سلام.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.

سپاسگذارم. آیا نیازه قبلش تماس بگیرم و هماهنگ کنم؟با شماره 02188170017؟
خیر. بخش شهرستان خودشون اینموارد رو به واحد گارانتی ارجاع میدن. فقط شماره رهگیری مرسوله رو چک بفرمایید از موقع تحویل چند روز یکبار از واحد شهرستان و گارانتی مراحل کار محصولتون رو پیگیری کنید.
چون ظاهرا خودم باید ارسال کنم برای همون پرسیدم.
و یک سوال دیگه من لحیم کاری میکردم و هویه خورد به کلید تب، یکم جا گذاشت.ممکنه کیبورد شامل گارانتی نشه؟ اگه نشد حالا غیر از هزینه پست، دفتر مرکزی دانگل جدا میفروشه؟

پاسخ
#6
(03-10-2025, 12:42 PM)shj نوشته است:
(03-10-2025, 12:30 PM)ImanKh نوشته است:
(03-10-2025, 12:13 PM)shj نوشته است:
(03-10-2025, 10:07 AM)ImanKh نوشته است:
(03-09-2025, 08:02 PM)shj نوشته است: سلام
امروز عصر که کامپی روشن کردم کیبرد کار نکرد.
2 بار باطری عوض کردم باز کار نکرد اما باطری جدید که زدم چند  لحظه num lock روشن میشه و بعد خاموش میشه.
دانگل رو که به usb میزنم تو دیوایس منیجر اتفاقی نمیوفته.
اراک هستم و ظاهرا گرین نمایندگی نداره.
با سلام.
محصول رو برای واحد گارانتی دفتر مرکزی تهران با پست ارسال کنید. مشکل رو روی کاغذ بنویسید و روی جعبه محصول بچسبونید. هزینه رفت و برگشت کالا هم به عهده مجموعه گرین هست چون نمایندگی خدمات پس از فروش در اراک نیست. بعد از دریافت محصول سالم و تایید توسط کاربر، تماس بگیرید واحد امرو مشترکین تا اطلاعاتتون برای پرداخت هزینه پست، دریافت کنن.

سپاسگذارم. آیا نیازه قبلش تماس بگیرم و هماهنگ کنم؟با شماره 02188170017؟
خیر. بخش شهرستان خودشون اینموارد رو به واحد گارانتی ارجاع میدن. فقط شماره رهگیری مرسوله رو چک بفرمایید از موقع تحویل چند روز یکبار از واحد شهرستان و گارانتی مراحل کار محصولتون رو پیگیری کنید.
چون ظاهرا خودم باید ارسال کنم برای همون پرسیدم.
و یک سوال دیگه من لحیم کاری میکردم و هویه خورد به کلید تب، یکم جا گذاشت.ممکنه کیبورد شامل گارانتی نشه؟ اگه نشد حالا غیر از هزینه پست، دفتر مرکزی دانگل جدا میفروشه؟


بله در صورت موجود بودن قطعه حتما تقدیم میشه خدمتتون.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان