green
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کار نکردن نصف LED های NOTUS 400 ARGB
#1
سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر
[تصویر:  photo_2025-01-28_12-16-04_fgo2.jpg]
پاسخ
#2
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر
[تصویر:  photo_2025-01-28_12-16-04_fgo2.jpg]

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.
پاسخ
#3
(01-28-2025, 06:02 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.

چشم. ممنون.
پاسخ
#4
(01-28-2025, 06:02 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.
سلام. آقای موسوی پک تکمیل فن شنبه تاریخ 1403/11/13 جهت استفاده از خدمات گارانتی به نماینده گرین در اذربایجان غربی -شرکت پایا پردازش ارومیه با کد پذیرش: 3007872 و کد محصول : 30900906137503578 تحویل دادم. و امروز 11/18 با نمایندگی تماس گرفتم و فرمودن همچنان نیومده.
در شرایط فعلی چندین مسئله بوجود اومده که نیاز دیدم به شما اطلاع بدم:
1. هنگام باز کردن فن 2 عدد چسب دو طرفه‌ که برای راحتی نصب و ثابت شدن براکت موجود هست، رسماً به مادربرد جوش می‌خوره و جدا کردن براکت کم موند مادربرد بشکونه! طراحی براکت برخلاف مدل‌های دیگه جوری هست که روی سوکت کامل نمیشینه و برای ثابت شدنش استفاده از اون چسب‌ها به نوعی اجباری میباشد که هنگام باز کردن فن به هر دلیلی چسب‌ها با مصیبت و بدبختی جدا میشه و امکان صدمه به مادربرد هست، همینطور در صورت استفاده دوباره فن اون چسب‌ها قابل استفاده در سیستم دیگه نیست! اطلاع دقیق ندارم که نسخه اصلی SAMA هم به همین صورت طراحی و تولید شده یا خیر اما نوتوس 400 در بخش براکت وضعیت خوبی نداره.

2. طی مراجعه به نمایندگی آقای محترم کارگزاری خواستن فن با یک پک آکبند تعویض کنن، اما فرمودن باید از نمایندگی مرکزی بپرسیم بعد. طی تماس با همکاران بخش گارانتی و توضیح مسئله؛ اولین آقا گفتن: فن ما تعمیر میکنیم؟! باید ارسال بشه تهران، نماینده‌های ما جنس برای تعویض و گارانتی ندارن بجز کیبورد! با توضیح بیشتر من که فن آکبند هست و فقط 7 ساعت کار کرده و انصاف نیست من چندین روز منتظر باشم گفتن وصل میکنیم همکار دیگری پاسخ بدن: سپس به آقای ارجمند از بخش گارانتی وصل کردن و دوباره مسئله رو توضیح دادم و اطلاع دادم که به آقای موسوی توضیح دادم و می‌تونید در انجمن گرین هم مشاهده کنید. پاسخ ایشون: آقای موسوی در بخش گارانتی نیست ( غیر مستقیم فرمودن یعنی ایشون کاره‌ای نیست و هرچی به شما گفته ما قبول نداریم!) سپس با توضیح من که فن آکبند هست الان چسب‌هایی که گذاشتین از بین رفته و حتی خمیرسیلیکون نیز استفاده شده و بخاطر مشکل محصول که از صفر بودن موجود هست من مجبور به مراجعه به گارانتی شدم همچنان پافشار کردن که خیر براکت تعویض نمیشه فقط و فقط فن تعویض خواهد شد! در قبال درخواست من که اجازه بدید آقای کارگزاری فن تعویض کنن باز هم مقاومت کردن و گفتن باید بیاد تهران. فقط گفتن به نمایندگی بگید هزینه ارسال ما پرداخت می‌کنیم امروز ارسال کنن. 

3. بر اساس وضعیت موجود؛ انجمن گرین برای خدمات و گارانتی محصولات گرین درست شده، و وقتی کاربری داخل انجمن مشکل مطرح می‌کنه توسط کارشناسان گرین پاسخ داده می‌شه درسته؟ آیا شایسته هست که به مشتری می‌فرمایند آقای موسوی تو بخش گارانتی نیست و ما شیوه خودمونو داریم؟ خب اگر قراره بخش گارانتی فقط گفته خودشو قبول کنه زحمت بکشه چندتا نماینده داخل انجمن بزاره تا به مشکلات پاسخ بدن. 
مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟
وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

در نهایت بدون شک شرکت گرین با SAMA جهت برگشت محصولات مشکل دار و خراب شده قرارداد داره! آیا انصاف هست که مشتری اینهمه برای محصول هزینه کنه و حتی از خدمات اصولی که حقشه هم نتونه استفاده کنه؟
(مدتی پیش یک ست کیبورد و ماوس از برندی معروف تحت گارانتی آواژنگ تهیه کرده بودیم، بعد از استفاده یک ماهه کیبورد دچار قفل شد و کار نمی‌کرد. بعد از تحویل به نمایندگی آواژنگ با وجود سالم بودن ماوس، پک قبلی تحویل گرفته و یک پک آکبند دیگر تحویل داده شد!) 

لطفاً نسبت به پیگیری مسئله اقدام نمایید و مسائل ذکر شده را از یک مشتری قدیمی گرین که سال‌هاست از این برند برای خود و آشنایان خرید می‌کند مد نظر قرار دهید. هدف ما پیشرفت مجموعه گرین است. من اولین روزهایی که گرین نوتوس ARGB اومد تهیه کردم و داخل یوتیوب و آپارات کلیپ نصبشو گذاشتم و از کیفیت ساخت و کنترل دماش تعریف کردم، متاسفانه موفق به تهیه پاورهای جدید شرکت نشدم که در مورد اونها هم مطلب بنویسم. اما مسائل این چنینی باعث ایجاد ناراحتی می‌شود.
تشکر.
پاسخ
#5
(02-06-2025, 01:40 PM)Hadi MP نوشته است:
(01-28-2025, 06:02 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.
سلام. آقای موسوی پک تکمیل فن شنبه تاریخ 1403/11/13 جهت استفاده از خدمات گارانتی به نماینده گرین در اذربایجان غربی -شرکت پایا پردازش ارومیه با کد پذیرش: 3007872 و کد محصول : 30900906137503578 تحویل دادم. و امروز 11/18 با نمایندگی تماس گرفتم و فرمودن همچنان نیومده.
در شرایط فعلی چندین مسئله بوجود اومده که نیاز دیدم به شما اطلاع بدم:
1. هنگام باز کردن فن 2 عدد چسب دو طرفه‌ که برای راحتی نصب و ثابت شدن براکت موجود هست، رسماً به مادربرد جوش می‌خوره و جدا کردن براکت کم موند مادربرد بشکونه! طراحی براکت برخلاف مدل‌های دیگه جوری هست که روی سوکت کامل نمیشینه و برای ثابت شدنش استفاده از اون چسب‌ها به نوعی اجباری میباشد که هنگام باز کردن فن به هر دلیلی چسب‌ها با مصیبت و بدبختی جدا میشه و امکان صدمه به مادربرد هست، همینطور در صورت استفاده دوباره فن اون چسب‌ها قابل استفاده در سیستم دیگه نیست! اطلاع دقیق ندارم که نسخه اصلی SAMA هم به همین صورت طراحی و تولید شده یا خیر اما نوتوس 400 در بخش براکت وضعیت خوبی نداره.

2. طی مراجعه به نمایندگی آقای محترم کارگزاری خواستن فن با یک پک آکبند تعویض کنن، اما فرمودن باید از نمایندگی مرکزی بپرسیم بعد. طی تماس با همکاران بخش گارانتی و توضیح مسئله؛ اولین آقا گفتن: فن ما تعمیر میکنیم؟! باید ارسال بشه تهران، نماینده‌های ما جنس برای تعویض و گارانتی ندارن بجز کیبورد! با توضیح بیشتر من که فن آکبند هست و فقط 7 ساعت کار کرده و انصاف نیست من چندین روز منتظر باشم گفتن وصل میکنیم همکار دیگری پاسخ بدن: سپس به آقای ارجمند از بخش گارانتی وصل کردن و دوباره مسئله رو توضیح دادم و اطلاع دادم که به آقای موسوی توضیح دادم و می‌تونید در انجمن گرین هم مشاهده کنید. پاسخ ایشون: آقای موسوی در بخش گارانتی نیست ( غیر مستقیم فرمودن یعنی ایشون کاره‌ای نیست و هرچی به شما گفته ما قبول نداریم!) سپس با توضیح من که فن آکبند هست الان چسب‌هایی که گذاشتین از بین رفته و حتی خمیرسیلیکون نیز استفاده شده و بخاطر مشکل محصول که از صفر بودن موجود هست من مجبور به مراجعه به گارانتی شدم همچنان پافشار کردن که خیر براکت تعویض نمیشه فقط و فقط فن تعویض خواهد شد! در قبال درخواست من که اجازه بدید آقای کارگزاری فن تعویض کنن باز هم مقاومت کردن و گفتن باید بیاد تهران. فقط گفتن به نمایندگی بگید هزینه ارسال ما پرداخت می‌کنیم امروز ارسال کنن. 

3. بر اساس وضعیت موجود؛ انجمن گرین برای خدمات و گارانتی محصولات گرین درست شده، و وقتی کاربری داخل انجمن مشکل مطرح می‌کنه توسط کارشناسان گرین پاسخ داده می‌شه درسته؟ آیا شایسته هست که به مشتری می‌فرمایند آقای موسوی تو بخش گارانتی نیست و ما شیوه خودمونو داریم؟ خب اگر قراره بخش گارانتی فقط گفته خودشو قبول کنه زحمت بکشه چندتا نماینده داخل انجمن بزاره تا به مشکلات پاسخ بدن. 
مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟
وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

در نهایت بدون شک شرکت گرین با SAMA جهت برگشت محصولات مشکل دار و خراب شده قرارداد داره! آیا انصاف هست که مشتری اینهمه برای محصول هزینه کنه و حتی از خدمات اصولی که حقشه هم نتونه استفاده کنه؟
(مدتی پیش یک ست کیبورد و ماوس از برندی معروف تحت گارانتی آواژنگ تهیه کرده بودیم، بعد از استفاده یک ماهه کیبورد دچار قفل شد و کار نمی‌کرد. بعد از تحویل به نمایندگی آواژنگ با وجود سالم بودن ماوس، پک قبلی تحویل گرفته و یک پک آکبند دیگر تحویل داده شد!) 

لطفاً نسبت به پیگیری مسئله اقدام نمایید و مسائل ذکر شده را از یک مشتری قدیمی گرین که سال‌هاست از این برند برای خود و آشنایان خرید می‌کند مد نظر قرار دهید. هدف ما پیشرفت مجموعه گرین است. من اولین روزهایی که گرین نوتوس ARGB اومد تهیه کردم و داخل یوتیوب و آپارات کلیپ نصبشو گذاشتم و از کیفیت ساخت و کنترل دماش تعریف کردم، متاسفانه موفق به تهیه پاورهای جدید شرکت نشدم که در مورد اونها هم مطلب بنویسم. اما مسائل این چنینی باعث ایجاد ناراحتی می‌شود.
تشکر.

سلام. خیلی خلاصه خدمت شما عرض کنم. بنده به شما عرض کردم فن رو برای گارانتی بفرستید ولی شما کل کولر رو باز کردید و این مشکلات رو برای خودتون ایجاد کردید. کارشناس گارانتی درست عرض کردند و در این موارد که فقط فن دستگاه معیوب شده کل کولر تعویض نمیشه و فقط فن تعویض میشه. خمیر سیلیکون موجود در بسته بندی هم تقریبا 2 الی 3 بار استفاده کافیه و این موضوع بارها تست شده.

تولید کننده این فن اصلا SAMA نیست و شرکت دیگه ای هستش. مکانیزم نصب این کولر کلا توسط تیم فنی ما بهینه سازی شده و براکت های پلاستیکی پیش فرض این کولر با نمونه های فلزی تعویض شدند. چسب های نام برده می بایست فوق العاده قدرتمند باشند تا در حین نصب وزن براکت فلزی رو تحمل کنند.


نقل قول: مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

مشکل اصلی همین تعدد بالای نمایندگان هست که در صورت اجرای این امر بخش عمده ای از انبار محصول خالی خواهد شد. این امر معمولا برای کالاهایی هست که استهلاک و خرابی بالاتری دارند. آمار خرابی کولرهای گرین فوق العاده پایین هستش.

نقل قول: حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟ وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

فرآیند گارانتی محصول در مواردی که کالا از شهرستان ارسال میشه به صورت متوسط 10 الی 15 روز طول میکشه. انشاالله به زودی مشکل شما حل میشه. بخش پیگیری سرویس هم تست شد و اوکیه.
پاسخ
#6
(02-06-2025, 09:44 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(02-06-2025, 01:40 PM)Hadi MP نوشته است:
(01-28-2025, 06:02 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است:
(01-28-2025, 12:37 PM)Hadi MP نوشته است: سلام. 
فن نوتوس 400 ARGB گرفتم، بعد از نصب چند دقیقه یکبار تیک میزد ARGB فن بعد چند ساعت یک طرف LED های دور رینگ کلا از کار افتاد!
وقتی کابل ARGB به مادربرد وصل میکنم هر تنظیمی بهش میدم بازم اون یکطرف با مغز خودش کار می‌کنه. بدون وصل کابل هم مثل عکس زیر یکطرف خاموشه. 
اگر راهی برای درست کردن هست لطفاً راهنمایی کنید در غیر اینصورت برای گارانتی باید کل فن به نمایندگی تحویل بدم؟ یا فقط بخش اصلی بدون براکت کافیه؟ تشکر

سلام. لطفا همراه با فن معیوب و جعبه خنک کننده به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب تعویض میشه براتون.
سلام. آقای موسوی پک تکمیل فن شنبه تاریخ 1403/11/13 جهت استفاده از خدمات گارانتی به نماینده گرین در اذربایجان غربی -شرکت پایا پردازش ارومیه با کد پذیرش: 3007872 و کد محصول : 30900906137503578 تحویل دادم. و امروز 11/18 با نمایندگی تماس گرفتم و فرمودن همچنان نیومده.
سلام. خیلی خلاصه خدمت شما عرض کنم. بنده به شما عرض کردم فن رو برای گارانتی بفرستید ولی شما کل کولر رو باز کردید و این مشکلات رو برای خودتون ایجاد کردید. کارشناس گارانتی درست عرض کردند و در این موارد که فقط فن دستگاه معیوب شده کل کولر تعویض نمیشه و فقط فن تعویض میشه. خمیر سیلیکون موجود در بسته بندی هم تقریبا 2 الی 3 بار استفاده کافیه و این موضوع بارها تست شده.

تولید کننده این فن اصلا SAMA نیست و شرکت دیگه ای هستش. مکانیزم نصب این کولر کلا توسط تیم فنی ما بهینه سازی شده و براکت های پلاستیکی پیش فرض این کولر با نمونه های فلزی تعویض شدند. چسب های نام برده می بایست فوق العاده قدرتمند باشند تا در حین نصب وزن براکت فلزی رو تحمل کنند.


نقل قول: مسئله بعدی؛ شرکت گرین با این‌همه موجودی اجناس و نفوذ در داخل کشور چرا نباید از محصولاتش نسخه اضافه برای تعویض به نمایندگانش ارائه نکنه که مشتری وقتی برای مشکلی که عملاً از لحظه اول (محصول دیفکت دار) وجود داشته مراجعه می‌کنه چندین روز معطل بشه؟

مشکل اصلی همین تعدد بالای نمایندگان هست که در صورت اجرای این امر بخش عمده ای از انبار محصول خالی خواهد شد. این امر معمولا برای کالاهایی هست که استهلاک و خرابی بالاتری دارند. آمار خرابی کولرهای گرین فوق العاده پایین هستش.

نقل قول: حالا خمیر سلیکون محصول برای نصب اولیه استفاده شده و به خمیر دسترسی وجود نداره، همینطور چسب‌های نصب راحت براکت نیز از بین رفته! در این شرایط گناه مشتری چیست که باید متحمل ضرر خرید دوباره خمیر سیلیکون بشه؟ وبسایت گارانتی گرین نیز مکرراً دچار مشکل ارتباط با دیتابیس SQL می‌باشد و روند گارانتی قابل پیگیری نیست، طی 6 روز اخیر نیز هیچ گونه تغییری در داخل سایت گارانتی ثبت نشده! اگر قرار نیست ثبت بشه دلیل وجود این سایت چیست؟!

فرآیند گارانتی محصول در مواردی که کالا از شهرستان ارسال میشه به صورت متوسط 10 الی 15 روز طول میکشه. انشاالله به زودی مشکل شما حل میشه. بخش پیگیری سرویس هم تست شد و اوکیه.
من خواستم فن جدا کنم، ولی فکر کردم ایراد بگیرن که توسط متخصص شرکت فن جدا نشده و باعث خرابی شده! وگرنه بخش TOP Cover نور پردازیش سالم بود. آقای ارجمند هم فرمودن که شما محصول بفرستید ما اینجا بررسی می‌کنیم و نگفت فقط فن! یعنی اگر فقط فن می‌بردم احتمال داشت گیر بدن! من بالاخره کل خمیر سلیکون استفاده کردم و الان به خمیر داخل جعبه دسترسی ندارم. گرین خمیر GT-6 بصورت جدا هم نمی‌فروشه! 

نقل قول:  چسب های نام برده می بایست فوق العاده قدرتمند باشند تا در حین نصب وزن براکت فلزی رو تحمل کنند.

آقای ارجمند به من گفت اصلا چسب‌ها مهم نیست شما بدون چسب یا با نوار چسب نصبش کن :| بهشون توضیح هم دادم که خود چسب؛ اولاً دیس اسمبل به یک کابوس تبدیل می‌کنه، ضمناً الان چسب خراب شده و کلشو با مصیبت کندم. حتی برای من سوال هست که اگر چسب فقط برای نگه داری براکت هست، بهتر نیست حذف بشه و بجاش از پد حرارتی استفاده کنیم تا از فلزی بودن براکت جهت انتقال دما بهره ببریم؟!



نقل قول: مشکل اصلی همین تعدد بالای نمایندگان هست که در صورت اجرای این امر بخش عمده ای از انبار محصول خالی خواهد شد. این امر معمولا برای کالاهایی هست که استهلاک و خرابی بالاتری دارند. آمار خرابی کولرهای گرین فوق العاده پایین هستش.


استان ما فقط یک نمایندگی داره! و اونطور که متوجه شدم تنها محصول برای تعویض در تمامی نمایندگی‌ها کیبورد هست و بدون شک محصولات دیگری هم هستن که خرابی بالاتری می‌‎تونن داشته باشن اما تنها محصول موجود یک قلم کیبورد هست. 


نقل قول: [quote pid='2271' dateline='1738865649']
فرآیند گارانتی محصول در مواردی که کالا از شهرستان ارسال میشه به صورت متوسط 10 الی 15 روز طول میکشه. انشاالله به زودی مشکل شما حل میشه. بخش پیگیری سرویس هم تست شد و اوکیه.

[/quote]

متاسفانه این نوع خدمات گارانتی که توسط گرین ارائه می‌شه و محصول صفر کارنکرده (دیفکت دار) که خیلی جنس گرون قیمتی هم نیست با پک آکبند عوض نمی‌شه و مشتری مجبوره 15 روز کاری منتظر ارسال و دریافت بین نمایندگی باشه در نظر من گارانتی واقعی نیست.با اینکه من اظهار کردم خمیر استفاده کردم و چسب‌ها از بین رفته حتی برای مشتری مداری هم که شده شرکت می‌تونه کل پک عوض کنه اما با تاسف شما هم همون حرف بخش گارانتی تکرار می‌کنید. این موضوع در خریدهای آینده من بدون شک تاثیر خواهد داشت که حتی شرکت‌های واردکننده در این شرایط سخت واردات هم سعی می‌کنن خدمات کامل به مشتری ارائه کنن اما گرین همکاری لازم به عمل نمیاره.


با تشکر از شما.
پاسخ
#7
سلام مجدد. مسئله خیلی خیلی ساده بود دوست عزیز. فن دستگاه شما خراب بوده و می شد خیلی ساده و سریع این فن رو برای شما تعویض کرد. منتهی شما به جای باز کردن فن کل کولر رو باز کردید، از طرفی به طرز عجیبی کل خمیر سیلیکون که برای 2 الی 3 بار استفاده کافیه رو به یک باره مصرف کردید.

شما حتی اگر می فرمودید شهرستان تشریف دارید امر می کردید فن براتون ارسال می کردیم. باور بفرمایید خودتون کارتون رو تا این حد پیچیده کردید.  Confused

لطف کنید، چند روزی تامل بفرمایید بنده بعد از تعطیلات پیگیر امر شما خواهم بود.


نقل قول: استان ما فقط یک نمایندگی داره! و اونطور که متوجه شدم تنها محصول برای تعویض در تمامی نمایندگی‌ها کیبورد هست و بدون شک محصولات دیگری هم هستن که خرابی بالاتری می‌‎تونن داشته باشن اما تنها محصول موجود یک قلم کیبورد هست. 


دوست عزیز این میزان تنوع محصول در کنار ده ها نمایندگی در سرتاسر کشور رو در نظر بگیرید .. چیزی که شما در موردش صحبت می کنید عملا امکان پذیر نیست. از طرفی اکثر محصولات نیاز به بررسی تخصصی تر دارند و حتما می بایست در دفتر گارانتی مرکزی توسط تجهیزات تخصصی تست شوند.
پاسخ
#8
(02-06-2025, 11:23 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام مجدد. مسئله خیلی خیلی ساده بود دوست عزیز. فن دستگاه شما خراب بوده و می شد خیلی ساده و سریع این فن رو برای شما تعویض کرد. منتهی شما به جای باز کردن فن کل کولر رو باز کردید، از طرفی به طرز عجیبی کل خمیر سیلیکون که برای 2 الی 3 بار استفاده کافیه رو به یک باره مصرف کردید.

شما حتی اگر می فرمودید شهرستان تشریف دارید امر می کردید فن براتون ارسال می کردیم. باور بفرمایید خودتون کارتون رو تا این حد پیچیده کردید.  Confused

لطف کنید، چند روزی تامل بفرمایید بنده بعد از تعطیلات پیگیر امر شما خواهم بود.


نقل قول: استان ما فقط یک نمایندگی داره! و اونطور که متوجه شدم تنها محصول برای تعویض در تمامی نمایندگی‌ها کیبورد هست و بدون شک محصولات دیگری هم هستن که خرابی بالاتری می‌‎تونن داشته باشن اما تنها محصول موجود یک قلم کیبورد هست. 


دوست عزیز این میزان تنوع محصول در کنار ده ها نمایندگی در سرتاسر کشور رو در نظر بگیرید .. چیزی که شما در موردش صحبت می کنید عملا امکان پذیر نیست. از طرفی اکثر محصولات نیاز به بررسی تخصصی تر دارند و حتما می بایست در دفتر گارانتی مرکزی توسط تجهیزات تخصصی تست شوند.
سلام، بله نصف خمیر برای کارت گرافیک استفاده کردم و قبول می‌کنم که تیوب برای استفاده 2 بار کافیه اما من چه بدونم که قراره کولر 7 ساعت دیگه باز کنم :| با شناختی که از کیفیت خمیرسلیکون GT-4 داشتم نزدیک 5 سال پیش به کنسول PS3 و PS4 زدم همچنان به نحو احسن داره کارشو انجام میده و بدون شک اطمینان داشتم که GT-6 از اون هم بهتر خواهد بود و واقعاً هم هست. کنترل دمای NOTUS 400 ARGB نسبت به فن‌های هم سطحش از نظر من خیلی بهتره. خلاصه شانس دیگه مسئله اینطوری شد .

نبود تکنیسین فنی صحیح می‌فرمایید باعث مشکل می‌شه، منظور من بیشتر در مورد فن کولرها یا فن کیس‌ها بود. که اگر مقداری یدکی موجود باشه فرایند بنظرم بهتر بشه. کلا در بخش فن مدل‌های Reverse Blade که روی کیس‌های جدید استفاده شده بصورت پک 3 تایی یا 1 عددی موجود نیست، فن‌های قبلی Huracan هم میتونن یک ورژن 2 بگیرن و همانند سری جدید از infinity mirror و ARGB بروزتر، 2 رینگ و.. بهره مند بشن. 

از لطف شما خیلی متشکرم. بزرگواری می‌فرمایید.
پاسخ
#9
سلام مجدد. کولر شما همراه با فن، بک براکت پشتی و خمیر حرارتی GT6 نو طی امروز یا فردا ارسال میشه.
پاسخ
#10
(02-12-2025, 11:46 AM)Mahdi_Moosavi نوشته است: سلام مجدد. کولر شما همراه با فن، بک براکت پشتی و خمیر حرارتی GT6 نو طی امروز یا فردا ارسال میشه.
سلام، خیلی ممنونم آقای موسوی لطف کردید. با تعطیلی‌های اخیر امیدوارم نبودم به این زودی ارسال بشه. یک دنیا ممنون.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان