ارسالها: 1
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Oct 2021
10-19-2021, 03:48 PM
سلام وقت بخیر
من ماه پیش یک لپ تاپ لنوو لیجیون5 با گارانتی شما گرفتم اما از روز خرید RGB کیبورد و حتی نور معمولی آن هم روشن نمیشه با بررسی هایی که در سایت لنوو داشتم متوجه شدم تعدادی از این مدل ها مشکل بک لایت کیبورد رو به صورت سخت افزاری دارند.
می خواستم از شما راهنمایی بگیرم که پیشنهاد شما چیه؟
LEGION5
RYZEN7 5800
RTX 3060
2T SSD
165HZ
ارسالها: 477
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Jun 2020
سلام. لنوو جهت حل این مشکل بروزرسانی بایوس ارائه کرده. اگر ممکنه از برچسب های پشت لپ تاپ عکس بگیرید و ضمیمه کنید.
ارسالها: 477
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Jun 2020
برای چک کردن این موضوع پس از روشن کردن لپ تاپ بلافاصله کلید F1 را مرتبا فشار بدید تا وارد بایوس سیستم بشید.
وقتی وارد بایوس شدید ابتدا کلید Fn رو نگه دارید و در همین حین یکی از کلید های Space و یا ESC را هم فشار بدید. اگر بک لایت کیبورد روشن شد مشکل شما با بروزرسانی بایوس حل خواهد شد.
ارسالها: 477
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Jun 2020
(10-20-2021, 07:57 PM)amirmd نوشته است: با سلام مجدد
همانطور که گفتید در تنظیمات بایوس هم تست کردم و هیچ اتفاقی نیفتاد.
فیلم و عکس مشخصات ارسال شد.
و اینکه در صورت وجود ایرات سخت افزاری در کیبورد گارانتی گرین اقدام به تعویض کیبورد و پد خواهد کرد یا اینکه لپ تاب جایگزین خواهد شد؟
مشکل کیبورد legion5
سلام. مشکل باید دقیق بررسی بشه. لطفاً به گارانتی گرین مراجعه کنید. همکاران بنده پس از بررسی دقیق نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنند.
گارانتی گرین:
تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز، طبقه همکف | کد پستی: 1599817313
تلفن: 88170017 021 فکس: 88808171 021