انجمن های گفتگو گرین

نسخه‌ی کامل: فن کیس مدل آریا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام من کیس گرین آریا گرفتم چرا فناش اینتوریه. فن عقبی هر موقع کیسو روشن میکنم کلی صدا و نویز و کم و زیاد شدن سرعت فن داره بعد از2 دقیقه یهو اوکی میشه معمولی میچرخه ؟
سلام. بابت مشکل پیش اومده متاسفیم. لطفا به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب کیس شما تعویض میشه.
(02-01-2024, 11:56 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: [ -> ]سلام. بابت مشکل پیش اومده متاسفیم. لطفا به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب کیس شما  تعویض میشه.
سلام حدود۳۰ مرداد ۱۴۰۱ کیس رو از دیجی کالا خریدم چند ماهی هست اینجوریه گارانتی هم نمیدونم داره نداره یا تموم شده. چیکار کنم؟
(02-07-2024, 11:15 AM)مهدی نوشته است: [ -> ]
(02-01-2024, 11:56 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: [ -> ]سلام. بابت مشکل پیش اومده متاسفیم. لطفا به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب کیس شما  تعویض میشه.
سلام حدود۳۰ مرداد ۱۴۰۱ کیس رو از دیجی کالا خریدم چند ماهی هست اینجوریه گارانتی هم نمیدونم داره نداره یا تموم شده. چیکار کنم؟
با سلام. از طریق شماره سریال کف کیس و وارد کردن اون در سایت گارانتی میتونید وضعیت گارانتی کیستون رو چک کنید.
https://green.omegaportal.net/SerialCheck.aspx
(02-07-2024, 01:06 PM)ImanKh نوشته است: [ -> ]
(02-07-2024, 11:15 AM)مهدی نوشته است: [ -> ]
(02-01-2024, 11:56 PM)Mahdi_Moosavi نوشته است: [ -> ]سلام. بابت مشکل پیش اومده متاسفیم. لطفا به گارانتی گرین مراجعه کنید. فن معیوب کیس شما  تعویض میشه.
سلام حدود۳۰ مرداد ۱۴۰۱ کیس رو از دیجی کالا خریدم چند ماهی هست اینجوریه گارانتی هم نمیدونم داره نداره یا تموم شده. چیکار کنم؟
با سلام. از طریق شماره سریال کف کیس و وارد کردن اون در سایت گارانتی میتونید وضعیت گارانتی کیستون رو چک کنید.
https://green.omegaportal.net/SerialCheck.aspx
سلام ننوشته که گارانتیش تموم شده یا نه عکس رو ببین

این عکس عکس نمیاد فکر کنم شروع گارانتی رو نوشته ولی پایانش رو ننوشته
سلام شروع گارانتی رو زده1401/05/18 این تاریخ نمیدونم پایانش کی هست.میتونم براتون پست بکنم؟نحوه پست کردن رو توضیح میدید؟
(02-09-2024, 10:15 PM)مهدی نوشته است: [ -> ]سلام شروع گارانتی رو زده1401/05/18 این تاریخ نمیدونم پایانش کی هست.میتونم براتون پست بکنم؟نحوه پست کردن رو توضیح میدید؟
کیس شما دو سال گارانتی داره. از بخش نماینده ها به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کنید و یا اگر قصد دارید مستقیم برای درفتر کیستون رو ارسال کنید، در وقت اداری با داخلی 7010 یا 7036 تماس بگیرید.
(02-10-2024, 09:09 AM)ImanKh نوشته است: [ -> ]
(02-09-2024, 10:15 PM)مهدی نوشته است: [ -> ]سلام شروع گارانتی رو زده1401/05/18 این تاریخ نمیدونم پایانش کی هست.میتونم براتون پست بکنم؟نحوه پست کردن رو توضیح میدید؟
کیس شما دو سال گارانتی داره. از بخش نماینده ها به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کنید و یا اگر قصد دارید مستقیم برای درفتر کیستون رو ارسال کنید، در وقت اداری با داخلی 7010 یا 7036 تماس بگیرید.
سلام من تو شهر قزوین هستم. اونجا نمایندگی داره ببرم بدم؟
میشه بهم بگید به کجا و چطوری باید پست کنم من زیاد پست نکردم بلد نیستم
چه چیزی به علاوه فن ها ی معیوب باید پست کنم
(02-11-2024, 10:40 PM)مهدی نوشته است: [ -> ]میشه بهم بگید به کجا و چطوری باید پست کنم من زیاد پست نکردم بلد نیستم
چه چیزی به علاوه فن ها ی معیوب باید پست کنم

سلام. با شماره 02188170017 و داخلی 7270 تماس بگیرید. همکاران بنده راهنماییتون می کنند.